Op dit moment heb ik nog een Vanmoof S3, en gezien de berichten ben ik me alvast aan het oriënteren voor een nieuwe fiets.
Deze fiets zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor woon-werk (13km enkele reis) en voor boodschappen e.d.
Mijn voornaamste eisen zijn dat het een niet al te sportieve houding moet hebben, en de fiets moet soepel vooruit gaan (ik wil niet bezweet op mijn werk arriveren
). Ondanks dat ik nu een elektrische fiets heb, is het geen pre dat de volgende fiets dit ook moet zijn. Een Batavus Dinsdag of Trek District 3 Equipped Stagger zijn ook opties waar ik naar kijk bijvoorbeeld. Sowieso geen Cowboy of Vanmoof "merken" meer, een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen. Maar de nieuwe fiets mag nog steeds een stijlvolle look hebben.
Op dit moment is het de bedoeling dat ik mijn fiets blijf gebruiken totdat de elektrische componenten er mee stoppen. Maar bij een S3 weet je het maar nooit.
Ik neig zelf naar een conventionele fiets +, een beetje hybride versie. Een e-bike is leuk, maar ik wil ook niet meer dan € 2000,00-€ 2500,00 uitgeven. En dan zit je toch weer aan de onderkant van het middensegment te kijken denk ik.
Voor een normale fiets zit ik rond de € 1500,00 te denken qua budget.
Wat raden jullie aan?
Deze fiets zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor woon-werk (13km enkele reis) en voor boodschappen e.d.
Mijn voornaamste eisen zijn dat het een niet al te sportieve houding moet hebben, en de fiets moet soepel vooruit gaan (ik wil niet bezweet op mijn werk arriveren
Op dit moment is het de bedoeling dat ik mijn fiets blijf gebruiken totdat de elektrische componenten er mee stoppen. Maar bij een S3 weet je het maar nooit.
Ik neig zelf naar een conventionele fiets +, een beetje hybride versie. Een e-bike is leuk, maar ik wil ook niet meer dan € 2000,00-€ 2500,00 uitgeven. En dan zit je toch weer aan de onderkant van het middensegment te kijken denk ik.
Voor een normale fiets zit ik rond de € 1500,00 te denken qua budget.
Wat raden jullie aan?