Om het nieuws een beetje te volgen heb ik een twitter account. Ik tweet niets, volg niets en like niets. Toch is mijn account ge-suspended. Iemand een idee wat er aan de hand is of vergelijkbare ervaring heeft?
Vraag
Alle reacties
Wat er aan de hand is: Elon stelt alles in het werk om iedereen zo snel mogelijk naar Threads te krijgen?
Bijna hetzelfde: account gemaakt 18mnd geleden, 1 keer een tweet gedaan. Enige tijd later suspended… kan niets meer doen, meerdere keren voor het geëigende formulier gevraagd waarom en wat ik kan doen… niks geen reactie en ik kan het account niet eens verwijderentweakn00b schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:40:
Om het nieuws een beetje te volgen heb ik een twitter account. Ik tweet niets, volg niets en like niets. Toch is mijn account ge-suspended. Iemand een idee wat er aan de hand is of vergelijkbare ervaring heeft?

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Musk's Twitter sues four Texas entities for data scraping, seeks damages
Twitter ruimt inactieve accounts op om te voorkomen dat ze worden gebruikt om data te minen.
Ik vermoed dat Twitter nogal wat mensen ontslagen heeft die best belangrijk waren in het beheer van de achterkant waardoor dit soort dingen nu een enorm probleem zijn.
Wellicht de volgende keer wel een paar dingen liken? Dan zal je account een hogere "is een mens" score krijgen denk ik...
Twitter ruimt inactieve accounts op om te voorkomen dat ze worden gebruikt om data te minen.
Ik vermoed dat Twitter nogal wat mensen ontslagen heeft die best belangrijk waren in het beheer van de achterkant waardoor dit soort dingen nu een enorm probleem zijn.
Wellicht de volgende keer wel een paar dingen liken? Dan zal je account een hogere "is een mens" score krijgen denk ik...
Ik had dat berricht van scrapping meegekregen. Echter kan men geen tweets lezen als je niet bent ingelogd. Dat miners kunnen ze toch zo achter halen en vooraf drempels opwerpen? Bijv. de snelheid waarin tweets worden ingeladen.
Er zijn vast hordes andere die het op eenzelfde manier gebruiken. Vreemde keus die slechts ten nadelen van het platform is, me dunkt.
Er zijn vast hordes andere die het op eenzelfde manier gebruiken. Vreemde keus die slechts ten nadelen van het platform is, me dunkt.
Zou het gebruikte email adres kunnen zijn dat suspention triggered? Ik heb een proton mail gebruikt... geen 06.Boeryepes schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:59:
[...]
Bijna hetzelfde: account gemaakt 18mnd geleden, 1 keer een tweet gedaan. Enige tijd later suspended… kan niets meer doen, meerdere keren voor het geëigende formulier gevraagd waarom en wat ik kan doen… niks geen reactie en ik kan het account niet eens verwijderen![]()
Wat er aan de hand is weet niemand (behalve dan dat het een clusterfuck is). Wat een mogelijke oplossing is als je alleen wilt lezen: Nitter.tweakn00b schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 20:40:
[ Voor 4% gewijzigd door jurroen op 13-07-2023 23:45 ]
Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry
Ik gebruik een Hotmail account.tweakn00b schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:15:
[...]
Zou het gebruikte email adres kunnen zijn dat suspention triggered? Ik heb een proton mail gebruikt... geen 06.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Pagina: 1