Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niets bijzonders eigenlijk. Surfen, mailen, muziek luisteren, een enkele keer foto's bewerken en af en toe gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet zo belangrijk omdat ik onderstaande spullen al in huis heb. Misschien moet ik nog iets omruilen voordat ik ga bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440K monitor, EPOS | Sennheiser GSX 1200 Pro en muis en toetsenbord natuurlijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande spulletjes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoop gekozen te hebben voor degelijke onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit bijna altijd met een koptelefoon achter mijn pc (nu laptop) dus een absoluut stil systeem is geen must..
Ga je overklokken?
Ik ga zeker niet voor de maximale prestaties. Stabiliteit vind ik belangrijker. Een koel systeem is wel belangrijk.
Het kan behoorlijk warm worden in de ruimte waar de pc komt te staan. Toch heb ik bewust gekozen voor luchtkoeling (installatiegemak).
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk of ik een verkeerde component heb gekozen.
(ik heb voor de zekerheid een extra setje geheugen besteld omdat de geheugen die ik nu heb liggen geoptimaliseerd blijkt voor Intel.
G.Skill 32 GB DDR5-6000 Kit werkgeheugen
(F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR, Trident Z NEO RGB, EXPO) uitvoering: G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR
Alle spullen heb ik al in huis maar voordat ik zaterdag aan de slag ga wil ik zeker zijn dat mijn keuze OK is of dat ik nog snel iets bij moet bestellen of omruilen.
Alvast dank voor je input.
:strip_exif()/f/image/FthBbBE7S9zCz6V3QQdp2SLj.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 5 plus SSD komt niet in deze build maar in mijn laptop. Een tweede Kingston SSD heb ik nog liggen.
Niets bijzonders eigenlijk. Surfen, mailen, muziek luisteren, een enkele keer foto's bewerken en af en toe gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet zo belangrijk omdat ik onderstaande spullen al in huis heb. Misschien moet ik nog iets omruilen voordat ik ga bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1440K monitor, EPOS | Sennheiser GSX 1200 Pro en muis en toetsenbord natuurlijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande spulletjes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoop gekozen te hebben voor degelijke onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zit bijna altijd met een koptelefoon achter mijn pc (nu laptop) dus een absoluut stil systeem is geen must..
Ga je overklokken?
Ik ga zeker niet voor de maximale prestaties. Stabiliteit vind ik belangrijker. Een koel systeem is wel belangrijk.
Het kan behoorlijk warm worden in de ruimte waar de pc komt te staan. Toch heb ik bewust gekozen voor luchtkoeling (installatiegemak).
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk of ik een verkeerde component heb gekozen.
(ik heb voor de zekerheid een extra setje geheugen besteld omdat de geheugen die ik nu heb liggen geoptimaliseerd blijkt voor Intel.
G.Skill 32 GB DDR5-6000 Kit werkgeheugen
(F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR, Trident Z NEO RGB, EXPO) uitvoering: G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR
Alle spullen heb ik al in huis maar voordat ik zaterdag aan de slag ga wil ik zeker zijn dat mijn keuze OK is of dat ik nog snel iets bij moet bestellen of omruilen.
Alvast dank voor je input.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 467,80 | € 467,80 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X670 GAMING X AX | € 254,90 | € 254,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti Gaming OC 12G | € 929,- | € 929,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Torrent Black TG Dark Tint | € 207,12 | € 207,12 |
| 1 | Casemodding | Cooler Master Vertical GPU Holder Kit V3 Zwart | € 56,75 | € 56,75 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12A chromax.black | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Ventilators | Noctua NF-A12x25 PWM chromax.black.swap, 120mm | € 31,80 | € 31,80 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 RGB F5-6000J4048F24GX2-TZ5RK | € 143,90 | € 143,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x SHIFT ATX3.0 | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 1TB | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 141,90 | € 141,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.617,87 | ||
:strip_exif()/f/image/FthBbBE7S9zCz6V3QQdp2SLj.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 5 plus SSD komt niet in deze build maar in mijn laptop. Een tweede Kingston SSD heb ik nog liggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Zatara op 13-07-2023 19:10 ]
:strip_exif()/f/image/T74mIbf7bT4Llknznhn7PSk8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/G1AjDqeoNZBwXwaK0EFFkPLP.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/2loH7oTzJ5x0NMM0ougSSkoz.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ke845d3dH3RjUuymrEJiblpC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f4KW82s12skx3FYMorLhTrVd.jpg?f=fotoalbum_large)