Samenvattend: Waar de positieve en negatieve aansluitingen van een "QI wireless charging pad" aansluiten?
Beste tweakers,
Ik ben (voor de lol) draadloos opladen aan het toevoegen aan de Sony Wf-1000xm3 oortjes. In de case (zie fotos) is meer dan genoeg ruimte voor een kleine QI wireless charging pad. Qua fysieke dimensionering zit het dus wel goed.
Nu vraag ik mij alleen af waar exact ik de uitgangen van die wireless charging pad moet aansluiten? Zo simpel als direct op de accu gaat niet goedkomen, graag zou ik de draden willen aansluiten op dezelfde plek als de 5V en ground van de originele USB-C ingang. Dit omdat ik dan gebruik maak van de bestaande battery management system.
Iemand die mij zoiets al eerder gedaan heeft of mij hiermee kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Niran
:strip_exif()/f/image/9a6dZp37KFZYZbgzb9o1y11Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kbrNT8bmPtheBMr3ePflQHOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Beste tweakers,
Ik ben (voor de lol) draadloos opladen aan het toevoegen aan de Sony Wf-1000xm3 oortjes. In de case (zie fotos) is meer dan genoeg ruimte voor een kleine QI wireless charging pad. Qua fysieke dimensionering zit het dus wel goed.
Nu vraag ik mij alleen af waar exact ik de uitgangen van die wireless charging pad moet aansluiten? Zo simpel als direct op de accu gaat niet goedkomen, graag zou ik de draden willen aansluiten op dezelfde plek als de 5V en ground van de originele USB-C ingang. Dit omdat ik dan gebruik maak van de bestaande battery management system.
Iemand die mij zoiets al eerder gedaan heeft of mij hiermee kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Niran
:strip_exif()/f/image/9a6dZp37KFZYZbgzb9o1y11Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kbrNT8bmPtheBMr3ePflQHOJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iN9b9czg0fphn6SztU9GkOyT.jpg?f=fotoalbum_large)