Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander97
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik heb een probleem naar aanleiding van het faillissement van Beaumotica B.V.. Ik heb op die website 21 schakelaars van JUNG besteld in de seris LS 990 Alpin wit. Echter worden deze niet meer geleverd door het faillisement. Ze bieden gelukkig wel een shoptegoed aan voor het bedrag, maar op hun website kan ik deze specifieke schakelaars op dit moment niet bestellen. Omdat ik met mijn verbouwing zit en straks wel fatsoenlijke schakelaars nodig heb ben ik naarstig op zoek naar een oplossing. Ik probeer met ze in contact te komen maar vooralsnog krijg ik allemaal maar automatische mails over het shop tegoed retour. Enfin, ik had het volgende bedacht en zou daar graag even feedback op krijgen.

Op de website van Beaumotica kan ik wel de volgende binnenwerken kopen:
https://www.beaumotica.nl...e-aluzilver-4011395275078

Deze lijken nog leverbaar. Nu dacht is, wellicht is het mogelijk om vervolgens bij een andere webshop de frontjes van JUNG LS990 - Alpin wit te kopen en die op deze Busch Jaeger schakelaars te monteren. Dan heb ik uiteraard een ander binnenwerk, maar omdat dat ook compitabel is met Philips Hue zou dat geen probleem zijn voor mij.

Ik wil graag JUNG LS990 omdat dit overeenkomt met de stopcontacten en de frames die daarbij horen.

Is het mogelijk om die frontjes daarop te monteren?

Ik hoor graag jullie input en/of andere betere ideeen.

Met vriendelijke groet,
Sander Snoep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariomario
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-06 23:12
Ik heb zelf hier ook jung LS schakelaars. FoH en normaal.
De frontjes zijn echt anders en niet uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaVaWa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:45
Anders combineer je een Hue wandschakelaar-module met een standaard impulsschakelaar van Jung?

Mijn GPS-collectie