Toon posts:

timeouts in CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb kabel van chello en moet erlijk toegeven dat ik best wel tevreden erover ben (was). Snel surfen, goede downlaodsnelheid van rond de 150 KB.

Ik heb dus ook goeie pings in CS, rond de 30 meestal. Alleen word ik soms afgegooid (connection timeout). Tot nu toen gebeurde dat maar een keer in de half uur of uur dus had ik er niet zo'n problemen mee, maar de laatste week gebeurt het al meestal na twee minuten dat ik (terug)geconnected ben (soms word ik na 3 seconde weer afgegooid!).

Na een paar keer op retry drukken (een minuutje ofzo) kan ik weer connecten. Dit gebeurt gewoon de hele tijd, wel tien keer achter elkaar. ALs ik wel geconnected ben heb ik wel gewoon een goeie ping (rond de 30). De laatste week kon ik maximaal een kwartiertje achter elkaar spelen.

Ik heb echt niks verandert waardoor dit opeens kan gebeuren. Dus ik dacht dat het aan chello zelf ligt. Was wel vaker dat voor een paar uur of soms een hele dag ik helemaal offline lag of op zijn best kon surfen. Maar nu duurt het al een week dus.

Ik heb onderstussen ook al mijn netwerkkaart opnieuw geinstallleerd en heb verschillende proggies om je internetverbinding te optimaliseren geprobeerd, maar met heel weinig verbetering.

Ik hoorde dat je in CS (HL) zelf ook bepaalde waardes kunt aangeven die betrekking hebben tot je verbinding. Heeft iemand misschien de optimale waardes voor een kabel verbinding?

Of kan ik nog iets anders misschien proberen of ligt het 'gewoon' aan chello.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo mannetjes, elke dag komen hier mensen met vage cs problemen en ik leg het dacht ik toch uitgebreid uit?

Niemand met een ideetje?

Verwijderd

chello is de laatste week in ede ook kut

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook chello en ook regelmatig timeouts (voor een halve minuut plat, en daarna gewoon weer up), maar ene periode vaker dan de andere, maar zeker niet zo extreem als jij ze hebt.

Misschien heb je hier wat aan:

http://www.tweak3d.net/tweak/halflife/2.shtml
http://www.tweak3d.net/tweak/cable/
http://www.planethardware.com/features/tweak/cs_tweak/index5.shtml

verder kom ik ook niet verder dan gewoon chello de schuld geven :(

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik heb de laatste tijd chello usertjes idd veel hoger klagen/laggen/disconneten... denk dat het chello is idd.

Steam

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Hey JLP, wanneer krijg jij nou je nieuwe modem?!
;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, tja ik weet het niet. Surfen en downlaoden gaat nu ook gewoon echt prima. Ik kan bijvoorbeeld een filmpje vane en half gig via kazaa in 3 uurtjes downlaoden. Heb ook ff met internet exploreer een groot bestand gedownloaded (als daar te lang een timeout is dan mislukt het) en dat lukt ook prima. Als ik zit te surfen merk ik bijna nooit dat ik weer ff af lig. Maar als ik dan cs opstart dan word ik meteen na twee minuutjes afgegooid. Het is echt vaag, het lijkt toch echt door CS te komen. Ik heb HL en CS al meerdere keren geinstallerd, over elkaar, of schoon erop. Heb windows ook al opnieuw geinstalleerd. Het is echt vaag.

Waardoor komt sit dan, ik snap wel dat CS dan constant iets van 2 KB up en 2 KB downlaod moet hebben. Maar de download gaat prima en constant. Ligt het dan misschien aan mijn upload?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op dinsdag 04 september 2001 08:19 schreef RaDKiLL het volgende:
Hey JLP, wanneer krijg jij nou je nieuwe modem?!
;)
Hoe irritant :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo, niet zo offtopic gaan, we hebben het nu over mijn probleempje ja... :)

Verwijderd

Je hebt toch al antwoord: Ligt aan chello, kun je nix aan doen. net als casema...
Pagina: 1