Hoe moet dat wel niet???

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb verder nog geen Essent@Home, maar wil dat wel graag. Ook wil ik graag een 2e account. Hoe gaat dat? Ik las al ergens iets over een mailtje en zo. En Je moet gewoon de kabelmodem, comp1 en comp2 in een hub dauwen?
Thanx.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
bel ze...

je kan bij @home voor 10,- per maand een xtra ip adres kopen, en je zou dan de kabel in de hub kunnen duwen, of je kan een router neerzetten... heeft aaaaallemaal zijn voor en nadelen, maar daat moet je maar even voor zoeken.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Osiris
  • Niet online
Gewoon effe bellen als de tijd komt dus... Waar naartoe? Naar dat gratis nummer?

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
yep.. 0800-0079 uit mijn hoofd...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Je kunt ook je pc gebriken als server en dan doorlussen naar de 2de pc. Dit is weliswaar niet toegestaan maar als je de goede installateur treft dan willen ze je daar nog wel eens mee helpen :)

Kost verder niks extra per maand op deze manier. Heb je geen zin in gekloot dan is het gewoon een 2de ip aanvragen :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dauwen is dus douwen

hee, durf goed te spellen he!

How bad is it on a scale from one to Spurs

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 19:14

koornee

3!

gewoon met een hubje werken, of idd met het doorlussen van de kabel.

maar dan heb je wel verlies enzo.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Pagina: 1