Ik zoek een upgrade van RAM geheugen i.c.m. met mijn uitvoering: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik voor een upgrade van mijn RAM geheugen moet gaan of niet. Momenteel gebruik ik 16GB uitvoering: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W met onderstaande setup (zie Specificeer Setup). Echter vraag ik mijzelf wel af of het echt de moeite is. Ik speel voornamelijk Diablo 4 en nog een beetje WoW Classic en dat draait eigenlijk prima, dus daar specifiek voor upgraden is niet nodig.
Wat is je budget?
2-300 euro, hangt er een beetje vanaf of het het echt waard is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Crucial! Het RAM geheugen is OC naar 3600mhz en nog iets daarbij en heeft altijd perfect gewerkt i.c.m. mijn Ryzen 5 3600 en ik ben dan ook uiterst tevreden over Crucial! Maar ik sta altijd open voor suggesties of andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik draai nog Windows 10, zou eigenlijk wel moeten upgraden naar W11, maar nog geen zin in gehad.
Verder is mijn setup als volgt:
AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
ASRock B550 Pro4
AMD Radeon RX 6800 XT
Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W
Cooler Master V850 Gold
Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik voor een upgrade van mijn RAM geheugen moet gaan of niet. Momenteel gebruik ik 16GB uitvoering: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W met onderstaande setup (zie Specificeer Setup). Echter vraag ik mijzelf wel af of het echt de moeite is. Ik speel voornamelijk Diablo 4 en nog een beetje WoW Classic en dat draait eigenlijk prima, dus daar specifiek voor upgraden is niet nodig.
Wat is je budget?
2-300 euro, hangt er een beetje vanaf of het het echt waard is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Crucial! Het RAM geheugen is OC naar 3600mhz en nog iets daarbij en heeft altijd perfect gewerkt i.c.m. mijn Ryzen 5 3600 en ik ben dan ook uiterst tevreden over Crucial! Maar ik sta altijd open voor suggesties of andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik draai nog Windows 10, zou eigenlijk wel moeten upgraden naar W11, maar nog geen zin in gehad.
Verder is mijn setup als volgt:
AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
ASRock B550 Pro4
AMD Radeon RX 6800 XT
Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W
Cooler Master V850 Gold
[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 12-07-2023 21:57 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...