Boos op modders!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold24
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 13:06
Gezeur en gezwam vind ik het aan de ene kant wel dat tweakers.

Leuke site, ziet er mooi uit, werkt goed... en wat krijg je als we wat invult.

"Stank voor dank"... - punten (Ja min punten)..

Vul ik daar net gewoon iets in over Windows XP, wordt m'n hele bericht gewoon weg gehaald door 1 of andere verliezer!
Terwijl er zo allejezus veel onzin en crap tussen staat!

Wie heeft hier nog meer ervaring meer. Ik vind dat een bepaalde groep moet worden vast gesteld die weten wat ze doen als ze punten weggeven... kijk maar eens hier:

http://www.tweakers.net/nieuws/18244/

en check het 3e bericht... zware troll.. het staat er ook bij.. maar het blijft staan!.. rot op met die berichten..!

Reageer maar eens... (Met wat nuttigs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olafhartong
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-02-2023

olafhartong

Erm...

-> Stuffis Generalis ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:15
WTF doet dit in SA ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

sling.to/TMF :)

Bedankt, zat ff te :Z

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

nope hier moet je zijn http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/16
Tweakers.net Moddereter Forum

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
LA ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

zeur... meot je maar eens iets interesants posten... boeie dat het weg is... like we even care!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
-> [forum=16] :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:05 schreef Werkeend het volgende:
zeur... meot je maar eens iets interesants posten... boeie dat het weg is... like we even care!
Denk eens mee Piet, deze reply slaat al helemaal nergens over. Hij probeert een discussie aan te wakkeren, en dan kom jij met je meeloop opmerking. Lekker makkelijk, een hele club tegen een boeman.
Kijk nu eens eerst wat hij bedoeld en geef dan eens een reactie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel even reageren:

1. wat was dan de reactie die weggehaald zou zijn? wat is je username op tweakers.net
2. probeer je bericht eens minder "schreeuwerig" op te stellen

We zijn hier om elkaar te helpen, geef eens aan wat je probleem is, gaat dat om die "derde" reactie of gaat het erom dat een reactie van jou weg zou zijn?

"Stank voor dank"... - punten (Ja min punten)..

Vul ik daar net gewoon iets in over Windows XP, wordt m'n hele bericht gewoon weg gehaald door 1 of andere verliezer!
Terwijl er zo allejezus veel onzin en crap tussen staat!
Wat heb jij dan daar neergezet en onder welke naam?

Ga er maar vanuit dat een bericht niet zo maar wordt weggehaald, ik ben wel heel erg benieuwd wat jij daar hebt neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 03 september 2001 16:58 schreef arnold24 het volgende:
[..]Ik vind dat een bepaalde groep moet worden vast gesteld die weten wat ze doen als ze punten weggeven... [..]
Hmm, geen slecht idee. Ik geef me op als vrijwilliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:25 schreef Jaymz het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=356406
Gevonden :)
Ah, thanks voor de tip.

Dit wordt er dus gezegd:
ik ben benieuwd of XP nog van de vuile trucjes heeft dat (bijvoorbeeld) Netscape Navigator niet werkt als je het langer gebruikt als zoveel minuten. Want bij 98 was het volgens mij zo dat als je navigator voor een x aantal minuten aan het staat windows daar wel een einde aan maakte. Zodat je IE bijna wel moest gebruiken...
Let's analyze:

Dit is een troll en als ie dat niet zou zijn, komt ie wel als trollerig over en wel hierom:

"vuile trucjes" "volgens mij"

Tja, ik kan hem inhoudelijk niet echt beoordelen (ik ken dat verhaal niet dat NS niet zou werken onder 98, ik heb dat iig nooit gehoord), maar ik vind het nou niet echt een wereld-post.

edit:

Ik lees net dat BackSlash32 min of meer mijn vermoeden over NS en Windows 98 bevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sorry, maar die opmerking dat NS na [insert] door toedoen van MS [/insert] zoveel tijd niet meer werkt is complete and utter Crap.

Dit is een troll van de bovenste plank.

Ik zou je manier van NS installeren dan maar eens onder de loep nemen.
Als je even hebt, graaf ik een GoTdraadje voor je op.

[edit]

hier:
[topic=23346/1/25]

Om even aan te geven waar het met Netscape fout ging:
Ze zijn veel te lang doorgegaan met de codebase van 3.x door te zetten.

Waar MS na versie 4 (die al een ander threading+rendering+DOM gebruikte t.o.v.IE 3) radicaal verbeterde bleef Netscape jammer genoeg vasthouden aan de oude codebase met alle beperkingen (slechte threading bijvoorbeeld, el eens opgelet wat er gebeurt als er een element aan het begin van een pagina niet opgehaald wordt? Juist ja, de rest loopt niet door, dus als je op [esc] ramt heb je nog niks. IE5 haalt ondertussen de rest van de elementen nog op en probeert er nog wat van te bakken).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 17:24 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Hmm, geen slecht idee. Ik geef me op als vrijwilliger :)
Mischien Jaymz is dit wel iets voor je dan:

[topic=219732/1/100]

:)

Sluit redelijk aan bij jouw (en mijn) wens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
Op maandag 03 september 2001 17:29 schreef TgF het volgende:

Dit wordt er dus gezegd:

[quote]ik ben benieuwd of XP nog van de vuile trucjes heeft dat (bijvoorbeeld) Netscape Navigator niet werkt als je het langer gebruikt als zoveel minuten. Want bij 98 was het volgens mij zo dat als je navigator voor een x aantal minuten aan het staat windows daar wel een einde aan maakte. Zodat je IE bijna wel moest gebruiken...
Let's analyze:

Dit is een troll en als ie dat niet zou zijn, komt ie wel als trollerig over en wel hierom:

"vuile trucjes" "volgens mij"

Tja, ik kan hem inhoudelijk niet echt beoordelen (ik ken dat verhaal niet dat NS niet zou werken onder 98, ik heb dat iig nooit gehoord), maar ik vind het nou niet echt een wereld-post.

edit:

Ik lees net dat BackSlash32 min of meer mijn vermoeden over NS en Windows 98 bevestigd :)
Ik ben het niet mee eens!

Wat is jouw definitie van een troll?
En wat is de definitie van een troll uit de faq?
Is dat het zelfde?

Mijn eigen definitie van een troll: troll heeft aandacht tekort en lokt met bewust kwetsende uitspraken die volslagen uit de lucht komen vallen reakties uit.
flamebait: idem maar on-topic. En de poster probeert een bepaald merk ten onrechte met valse beschuldigingen zwart te maken. ( (c) ]eep :) )

-"vuile trucjes" klinkt wel subjectief, maar het kan wel degelijk gewoon waar zijn. Slechte woordkeus, maar hij heeft ook geen politieke ambities wel? En inhoudelijk: waar ging die MS gerechtszaak ook al wer over???

-"Volgens mij" Dus omdat hij zelf al aangeeft dat het niet zeker weet is hij een troll? Nou,.. trollen weten alles zeker hoor!
Bovendien zegt hij hiermee zijn eigen mening te geven. Ik vind het veel erger als mensen zeggen "het staat vast dat" of "elke sukkel weet dat" terwijl het verzonnen of gelogen is.

'T is evengoed geen wereldpost maar zeker geen troll

Er word veel te veel met het etiket "Troll" gestrooid op t-net vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de tweakers.net FAQ:
Onder een flamebait verstaan we het flamen of het aanzetten tot een flame. Het gaat hier dan om grof taalgebruik of het doelgericht op de man spelen. Goed onderbouwde inhoudelijke kritiek is geen flamebait!, ook al ben je het er zelf niet mee eens. Het komt vaak voor dat reacties waarin mensen een goed onderbouwd standpunt innemen als flamebait gemod worden, omdat anderen bang zijn dat er een flamewar uit ontstaat. Dat is dus absoluut niet de bedoeling: met de oorspronkelijke reactie is immers niets mis.
en
...
The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge, a deliberately offensive insult to the readers of a newsgroup, or a broad request for trivial follow-up postings. You are probably reading a troll if you see a brief message posted with lines similar in character to the following:

"PCs are much better than Macintoshes."
"Macintoshes are much better than PCs."
"People from Faroffistan are all lazy bums."
"Why did the Germans bomb Pearl Harbor?"
"AIDS is God's punishment for [insert group]."
"What's your favorite song? Everyone post!"
"Blue eyes are a sign of superior intelligence."

The result of such postings is frequently a flood of angry responses
...
De reactie dat een OS van Microsoft er voor zorgt dat Netscape het niet doet, is niet waar (zo weet BackSlash te vertellen) en valt zoals ik de FAQ lees onder het kopje Troll.

Mijn vertaling van een troll of flame is niet relevant, het gaat erom wat er hier onder verstaan wordt, dat zijn de regels waar jij en ik ons aan hebben te houden, daar hoef je het niet mee eens te zijn.

Mijn oordeel Troll is in mijn ogen juist en wordt bevestigd door hetgeen in de FAQ staat.

Je kunt de boodschap van de poster ook vertalen in:

"MS heeft een vuil trucje uitgehaald waardoor NS niet werkt"

Als je die boodschap gaat beoordelen dat zijn de conclusies zoals ze hier getrokken worden heel simpel:

- het is een gok van de poster (het ligt niet aan het OS)
- het is trollerig geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX vindt het ook een troll
Heb zelf met win98 en 98se geen problemen gehad met verschillende Netschaapjes :)
en daarbij geen onderbouwde mening van waarom het niet zou werken, dus het gezwam wat je hoort is van jezelf in dit geval >:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwam, zwam, zwam.... :)

Ok, ik vind het flamebait en geen troll, maargoed. Dat maakt eigenlijk ook niet zo veel uit. Ik probeer me altijd zo goed mogelijk aan bovenstaande uit de FAQ te houden.

Ik dacht dat ik er zelf aardig dicht bij zat. Jij dus ook, je interpreteerd het alleen net ff anders dan ik. LB

Ik ga er maar van uit dat hij volgende x wat beter onderbouwd en wat op zijn stijl/taal let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

zun karma staat op -3, zal ie ook zelf wat rondgestrooid hebben???

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh,...

Ik lees karma -5

Zit ik me nou weer voor een lost cause in te zetten?
Lama, zonde van mijn tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 14:48 schreef Jeep het volgende:
Ehh,...

Ik lees karma -5

Zit ik me nou weer voor een lost cause in te zetten?
Lama, zonde van mijn tijd...
Als ie een negatief karma heeft, dan heeft ie doorgaans weinig te zeggen dus, een negatief karma staat meestal niet voor veel +2's en +3's.

Maar zonde van de tijd? welnee, wie weet hebben mensen iets geleerd van deze discussie :)

Om maar even mijn gelijk te halen:

een flame is dus een kwetsende/beledigende opmerking op de man gespeeld, leuk voorbeeld:
Dat komt al aardig in de buurt van een flamebait.
Pagina: 1