Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chant
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 01-08-2024
Mijn vraag
...

Is er iemand die mij kan vertellen wie de functie vervaldatum 24 uur heeft ingesteld?
Degene die heeft geschreven "van harte gefeliciteerd lieverd" of de andere persoon (blauwe blokjes)
Neem aan dat dit een bewuste functie is die je kunt aan of uit zetten?
Maar bij deze melding staat niet erbij wie het heeft aangezet 🤔

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NnFZ3V963tzH90G_UwTYieTRzcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZqtbBSaJU22LFPkXb1ycLD8.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:20

Rmg

Kan je niet zien. Behalve dat het aanstaat voor deze chat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:06
Als jij dit niet hebt ingesteld is het de andere partij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:59

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

In je contactenlijst van Whatsapp staat een soort klokje bij de profielfoto van degene die berichten met vervaldatum heeft ingesteld.

Echter staat er in jouw screenshot 'tik om te wijzigen' en wanneer ik in een chat kijk met iemand die dit heeft ingesteld staat er 'tik voor meer informatie'.

Dus lijkt me dat degene die gefeliciteerd heeft getypt, deze functie aan heeft staan.

[ Voor 48% gewijzigd door Belindo op 12-07-2023 17:11 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chant
Ten eerste dank jullie wel dat jullie antwoorden hebben gegeven op mijn vraag 🙏

Zal eerlijk zijn, het is de telefoon van mijn man en de andere persoon is een vrouw aan wie hij gefeliciteerd heeft geschreven. Hij heeft verder helemaal niemand in zijn contacten met zo'n klokje, behalve met haar. (Om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat deze functie bestond)
Dus nu wil ik dus heel graag weten wie van de twee het heeft aangezet, daar je geen naam ziet staan dat hij/zij het heeft aangezet.
BVD Chantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49
Dat kan je dus niet zien.
Misschien even aan je man vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chant
Uiteraard aan mijn man gevraagd, maar die deed uiteraard alsof hij van niks wist, niet wat het betekende, dus ik geen steek verder.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

Reinier

\o/

Nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Reinier op 14-07-2023 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Nu online
ehm.. sowieso. je man heeft toch het bericht "van harte gefeliciteerd lieverd" geschreven.

En zo e zien daarna de functie met 24 uurs wissen geactiveerd voor niuwe berichten. Eerlijk gezegd geen idee hoe dat eruit ziet. Zou verwachten dat je nog wel in beeld hebt dat "dt bericht is verwijderd"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Chant schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 04:17:
Uiteraard aan mijn man gevraagd, maar die deed uiteraard alsof hij van niks wist, niet wat het betekende, dus ik geen steek verder.......
Hij vond het ook niet vreemd dat alle berichten in deze chat na 24u verdwijnen? :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Chant schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 04:17:
Wat wil je bereiken dan? Wil je hem betrappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Chant schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 02:53:
het is de telefoon van mijn man
Knip, niet relevant.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 14-07-2023 10:57 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:19

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Net even lopen spelen met tijdelijke berichten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFuf3F8OqH9Ip4TIFvoe6eCbBEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s0pzim7x0iS6D6dNgsKaQQWH.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik het zelf doe dan staat dat wel duidelijk in de tekst.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hier wat meer informatie: https://faq.whatsapp.com/673193694148537?locale=nl_NL
Je kunt instellen dat berichten 24 uur, 7 dagen of 90 dagen nadat ze zijn verzonden vervallen, tenzij je een bericht behoudt. De duur die je kiest geldt alleen voor nieuwe berichten in de chat, niet voor berichten die je al hebt verzonden of ontvangen.
Je kunt Berichten met vervaldatum inschakelen voor alle chats, of specifieke chats selecteren. In individuele chats kunnen jij of de persoon aan wie je een bericht verzendt Berichten met vervaldatum in- of uitschakelen.
Dus de andere partij kan het ook ingesteld hebben, het is in ieder geval gebeurd na het versturen van de felicitatie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dan heeft hij de geheime chat functie nog niet ontdekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barin
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:10
Het verschil tussen "zijn ingeschakeld" en "u hebt ingeschakeld" lijkt inderdaad te zijn of de ander of jijzelf de functie heeft ingeschakeld. Ben wel enigszins verbaasd dat ik in een chat waar de ander dit heeft ingesteld dit zelf uit kan zetten of de termijn aan kan passen. In dit gesprek lijkt dus de andere persoon deze functie te hebben ingesteld na de felicitatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wel bijzonder dat het bericht van 13 mei dan weer niet verwijderd is, gezien dat al 2 maanden geleden is..

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barin
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:10
Hetzelfde hier in een chat met een vervaltermijn van 90 dagen. Alles van daarvoor blijft staan. Overigens lijkt het me sterk dat in mijn geval deze persoon dit voor mijn chat specifiek heeft ingesteld. Vermoed daarom dat dit dus ook standaard in te stellen is voor bestaande chats. De beschrijving bij de optie in de instellingen lijkt te suggereren dat het enkel voor nieuwe chats standaard in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
SmurfLink schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 07:34:
Wel bijzonder dat het bericht van 13 mei dan weer niet verwijderd is, gezien dat al 2 maanden geleden is..
Berichten worden niet met terugwerkende kracht verwijderd. Dus die verwijderfunctie is ná dat bericht ingeschakeld. Misschien is de functie toen even uitgeschakeld geweest of zo

[ Voor 8% gewijzigd door ImNotnoa op 14-07-2023 08:04 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Barin schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 07:34:
Het verschil tussen "zijn ingeschakeld" en "u hebt ingeschakeld" lijkt inderdaad te zijn of de ander of jijzelf de functie heeft ingeschakeld. Ben wel enigszins verbaasd dat ik in een chat waar de ander dit heeft ingesteld dit zelf uit kan zetten of de termijn aan kan passen. In dit gesprek lijkt dus de andere persoon deze functie te hebben ingesteld na de felicitatie.
Vind ik ook vervelend. Maar het geldt voor de hele chat, en niet alleen jouw eigen berichten.

Ik wilde in onze familie groep instellen dat mijn berichten na 7 dagen automatisch verwijderd worden, maar dan geldt het voor de berichten van iedereen. En dat wil de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
ImNotnoa schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 08:01:
[...]

Berichten worden niet met terugwerkende kracht verwijderd. Dus die verwijderfunctie is ná dat bericht ingeschakeld. Misschien is de functie toen even uitgeschakeld geweest of zo
13 mei.. het bericht na dat verwijderfuncitiebericht..

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@SmurfLink Wie zegt dat het een recent screenshot is? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-05 11:35
Mog schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 07:19:
Net even lopen spelen met tijdelijke berichten:

[Afbeelding]

Als ik het zelf doe dan staat dat wel duidelijk in de tekst.
Ik vind het heel gevaarlijk dat tweakers hier zomaar iets roepen wat totaal niet klopt. De enige juiste reactie is deze reactie. Met bewijs. De rest die aannames doet om maar een reactie te geven op deze thread moet je negeren. Dit soort reactie kan nare gevolgen hebben voor een relatie als mensen het zomaar overnemen..... 8)7

Beetje zoals fake news

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:21

Barrycade

Through the...

Net even geprobeerd tussen mijn prive en werk telefoon. Diegene die het instelt staat u heeft ingesteld bla bla, ontvangende partij ziet staat: [contact naam] heeft ingesteld bla bla.

Dat kan de ontvangende partij uitschakelen en dan zie je dat ook als initiatiefnemer.

Tekst zoals in screenshot lijkt dus niet op hoe het nu gaat in WhatsApp (op Androids, weet niet of dit op Apple ook zo gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22:05
HerZon schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 07:25:
Of dit is slechts een afleiding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chant
(Voor het eerst op deze forum, weet niet hoe ik moet antwoorden op iemand zijn reactie 😊)

Betrappen klinkt wat kinderachtig, maar ik wil het wel graag weten of ik besodemieterd word. Heel sterk namelijk het gevoel dat er iets niet klopt. We hebben kinderen. Hij liegt veel, maar toch ben ik niet de persoon die zomaar een vinger naar iemand wijst en dit bleef aan me knagen, daar je op internet geen duidelijk antwoord kunt vinden. Toen bedacht ik me een forum.....misschien dat er bij iemand zo'n bericht een x voorbij is gekomen.

De chat met de vrouw is verwijderd en een nieuwe geopend op 5 mei met de felicitatie erin van mijn man aan haar. Daarna heeft 1 van de 2 de functie aan gezet. Tussen 5 mei en 13 mei zijn waarschijnlijk wel berichten verstuurd, maar door die 24 uur zijn die verwijderd. 13 mei onzinnig appje, neutraal en dan kun je ervoor kiezen om die te laten staan.
Heb het pas 30 mei ontdekt, daar mijn man zijn WhatsApp opende naast mij en ik in de beginlijst als je hem opend een foto met een klokje zag, dit had ik nog nooit gezien en dan vraag je uiteraard "wat betekent dat" en zoals op elke vraag: "weet ik niet".

Tot slot, ik ben van mening als je in een relatie zit (ik ben getrouwd) behoor je eerlijk te zijn tegenover elkaar, zo kun je een vertrouwensband opbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Chant schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:03:
(Voor het eerst op deze forum, weet niet hoe ik moet antwoorden op iemand zijn reactie 😊)

Betrappen klinkt wat kinderachtig, maar ik wil het wel graag weten of ik besodemieterd word. Heel sterk namelijk het gevoel dat er iets niet klopt. We hebben kinderen. Hij liegt veel, maar toch ben ik niet de persoon die zomaar een vinger naar iemand wijst en dit bleef aan me knagen, daar je op internet geen duidelijk antwoord kunt vinden. Toen bedacht ik me een forum.....misschien dat er bij iemand zo'n bericht een x voorbij is gekomen.

De chat met de vrouw is verwijderd en een nieuwe geopend op 5 mei met de felicitatie erin van mijn man aan haar. Daarna heeft 1 van de 2 de functie aan gezet. Tussen 5 mei en 13 mei zijn waarschijnlijk wel berichten verstuurd, maar door die 24 uur zijn die verwijderd. 13 mei onzinnig appje, neutraal en dan kun je ervoor kiezen om die te laten staan.
Heb het pas 30 mei ontdekt, daar mijn man zijn WhatsApp opende naast mij en ik in de beginlijst als je hem opend een foto met een klokje zag, dit had ik nog nooit gezien en dan vraag je uiteraard "wat betekent dat" en zoals op elke vraag: "weet ik niet".

Tot slot, ik ben van mening als je in een relatie zit (ik ben getrouwd) behoor je eerlijk te zijn tegenover elkaar, zo kun je een vertrouwensband opbouwen.
toon volledige bericht
Tenzij de leeftijd erg hoog ligt of jouw man is een behoorlijke digibeet ( of gewoon extreem laks ) kan ik moeilijk geloven dat hij niet op de hoogte is wat het klokje betekent. Zeker niet als je daarna de chat opent en ziet staan dat de berichten tijdelijk zijn en na 24u verwijderd worden.

Ik weet namelijk nog in het begin dat deze feature uitkwam en we het aanzette uit nieuwsgierigheid. Het bericht is zo duidelijk dat je er onmogelijk overheen leest, tenzij je de andere persoon onder spamt.

Als je het echt niet vertrouwd en hem wilt controleren dan bestaan er ook apps die alles op de telefoon bijhouden qua meldingen. Je ziet dan niet de appjes die je zelf verstuurd ( ik gebruik deze app voor mezelf als een soort historie ) maar wel de appjes die binnen zijn gekomen, ook nadat ze verwijderd zijn door de app na 24u. De vraag is alleen of je dit moet willen in een relatie :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Precies, dus dit soort stiekem gedoe past daar niet in. Je begaat nu dezelfde fout door achter z'n rug om een screenshot van een privéchat op het internet te knallen 8)7

Misschien gewoon eens met 'm praten? Aangeven dat hij veel liegt en dat je antwoorden wil. Als je inderdaad in een relatie zit zal hij toch een keer eerlijk moeten zijn, maar als jullie relatie hem niet genoeg waard is om hier eerlijk over te zijn en een oplossing te zoeken dan is dat ook een antwoord.

En wie weet, misschien is er helemaal niks aan de hand. Maar als je niet aangeeft dat het je dwars zit dat hij een chat met een collega heeft die bovenaan z'n lijst staat (waar dus recent berichten in zijn gestuurd) waarbij één van de twee heel bewust die functie aan heeft gezet (dat doe je niet even per ongeluk) dan schiet het ook niet op.

Tweakers lijkt me niet de beste plek voor relatieadvies (althans niet dit deel van het forum), maar volgens mij is tech advies niet waar je naar op zoek bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chant
Hij weet dat ik het uit zoek, ik hou absoluut niet van stiekem gedrag. Hoef ook geen relatietips, wilde alleen meer info over een extra functie van WhatsApp.
Als ik van beide partijen geen duidelijk antwoord krijg, ben ik wel zo'n muts die "iets" voor 100% wil uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
In de huidige versie van WhatsApp voor iOS zie je wie deze functie heeft in-/uitgeschakeld. Er staat dan 'U' of de naam van degene met wie je chat. In groepen zie je de naam van degene die het in een groepsgesprek doet. Mogelijk was dit een paar maanden geleden nog niet, kan het niet terugvinden in de release notes van iOS.

Ergo: beide opties nog open volgens mij.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb het getest. Je krijgt verschillende meldingen bij verschillende acties.

Als ik de "berichten met vervaldatum"-functie aanzet krijg ik de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7WGZFRk_tywfNcdfFPJMpm6KH3o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ylsp7pA9w6n5dN6qOSHKlfXa.jpg?f=fotoalbum_large

Als de ander de "berichten met vervaldatum"-functie aanzet krijg ik de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSPcjLLQGGrHWWFl3axFSPtNX2k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/emFKElvSKVx86SkXITtBzZ5t.png?f=fotoalbum_large

Als ik de "berichten met vervaldatum"-functie aanzet, de chat verwijder en dan weer een bericht stuur krijg ik de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUs_bnMljcURGg4LgsIxivw8XAM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/giieS1zmahPs7UHM4UApiEAs.png?f=fotoalbum_large

------------------------------------------------------------------------------------------------

Die laatste melding staat ook in jouw screenshot. En de gele melding met "Berichten en gesprekken worden end-to-end versleuteld. [...]" wordt alleen getoond bij nieuwe chats.

Mijn conclusie:
Jouw man heeft dus de chat met deze persoon verwijderd en op vrijdag 5 mei opnieuw een bericht gestuurd (van harte gefeliciteerd lieverd). De "berichten met vervaldatum"-functie stond nog ingeschakeld en je kan niet meer achterhalen wie dat gedaan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chant
Wauw, dank je wel voor de uitgebreide informatie #Mog
Stuk wijzer nu 👏👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dumbfoundead schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:25:
@Mog Kan je via WhatsApp Desktop (MacOS/Windows) ook eens testen met dezelfde chat of daar geen naam staat?
Ik heb de desktop app niet. Kan het helaas niet testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandnick
Mog schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:15:
Ik heb het getest. Je krijgt verschillende meldingen bij verschillende acties.

Als ik de "berichten met vervaldatum"-functie aanzet krijg ik de volgende melding:
[Afbeelding]

Als de ander de "berichten met vervaldatum"-functie aanzet krijg ik de volgende melding:
[Afbeelding]

Als ik de "berichten met vervaldatum"-functie aanzet, de chat verwijder en dan weer een bericht stuur krijg ik de volgende melding:
[Afbeelding]

------------------------------------------------------------------------------------------------

Die laatste melding staat ook in jouw screenshot. En de gele melding met "Berichten en gesprekken worden end-to-end versleuteld. [...]" wordt alleen getoond bij nieuwe chats.

Mijn conclusie:
Jouw man heeft dus de chat met deze persoon verwijderd en op vrijdag 5 mei opnieuw een bericht gestuurd (van harte gefeliciteerd lieverd). De "berichten met vervaldatum"-functie stond nog ingeschakeld en je kan niet meer achterhalen wie dat gedaan heeft.
toon volledige bericht
Is dit met een android toestel? Want bij mij ziet het er steeds anders uit dan bij jou. Of test je het met 2 telefoons? Want met mijn dual sim krijg ik net iets anders meldingen namelijk

Als ik de chat verwijder dan staat de "berichten met vervaldatum"-functie namelijk standaard uitgeschakeld

Blijkbaar zit er een grote delay in. Wat Mog schrijft klopt inderdaad, hier hetzelfde getest

[ Voor 4% gewijzigd door hollandnick op 14-07-2023 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drakensteine
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:45
HerZon schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 07:25:
Welke functie is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Mog schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Kun je gewoon testen in een browser:
https://web.whatsapp.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Mog schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Die kun je gratis installeren of je kunt de webapplicatie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53

Mogelijks ben je hier ook nog wat mee:
https://www.iculture.nl/tips/belangrijke-locaties-ios/

Als je vermoedens hebt en die functie staat aan kan je zien waar hij regelmatig blijft hangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poumelie
  • Laatst online: 01:08
Lt.Mitchell schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:52:
[...]

Mogelijks ben je hier ook nog wat mee:
https://www.iculture.nl/tips/belangrijke-locaties-ios/

Als je vermoedens hebt en die functie staat aan kan je zien waar hij regelmatig blijft hangen.
Oef ja, gaan we echt dit soort dingen aanraden hier?

Ik weet niet hoor… dat voelt niet helemaal ok..

Ik denk dat TS vanaf hier met deze info maar een stevig gesprek moet ingaan (als dat nodig is, TS kent de context).

[ Voor 3% gewijzigd door Poumelie op 14-07-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36
Vervelende is dat in een bepaalde versie dat soort verwijderingen standaard werden aangezet.
Wij hebben een sport app van 70 personen (ja, haha, echt sporten ;) ) waarin drie (!!) mensen op 1 dag dat "aanzetten".
Alles weer uitgezet en contact gezocht met de betreffende personen, ze hadden echt geen idee!
Laten zien op mijn telefoon, nog steeds geen idee, ook echt een gezicht van ongeloof......

Dus het kan een bewuste actie zijn, maar ze kunnen ook de specifieke versie van WA actief hebben gehad.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Poumelie schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:10:
[...]

Oef ja, gaan we echt dit soort dingen aanraden hier?

Ik weet niet hoor… dat voelt niet helemaal ok..

Ik denk dat TS vanaf hier met deze info maar een stevig gesprek moet ingaan (als dat nodig is, TS kent de context).
Ach ja als we toch al bezig zijn. Kun je net zo goed maar meteen de zekerheid opzoeken.

Er leeft twijfel. De relatie status is al naar de …. gezien er twijfel leeft. Dus je kan nu gewoon meteen hele arsenaal erop leeg trekken want alles wat je nu tegen komt, of in de toekomst, zal je enkel meer twijfel geven anyway.

Het hele topic voelde al niet goed. Als iemand zo aan het snoopen is in iemands telefoon, staan alle sluizen al open. Er is geen weg terug meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chant
Grappig hoe een vraag tot een compleet andere wending kan leiden. Heb niet zitten rond snuffelen. Hij stond naast me toen WhatsApp open stond, ging even weg, heb de desbetreffende app geopend, foto gemaakt en weer weg gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23

SomerenV

It's something!

Chant schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 23:59:
Grappig hoe een vraag tot een compleet andere wending kan leiden.
Welkom op Tweakers :+ Overigens hoeft iets als automatisch verdwijnende berichten niet direct iets te betekenen. Ik heb een vrouwelijke collega ook een keer uitgelegd hoe je secret chats aanmaakt op Telegram, hoe je berichten een timer mee kunt geven en dat soort dingen. Had m'n vriendin dat toevallig gezien had ze misschien ook wat argwaan gehad, want ja, hoe toon je aan dat er niks is gebeurd als het potentiële bewijs automatisch is verwijderd?

Een goed gesprek kan nooit kwaad, en je kunt het altijd een beetje in de gaten houden, maar zonder overduidelijke andere red flags zou ik me er verder niet heel druk om maken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik denk overigens dat je man geen affaire heeft. Hij zou wel gek zijn om dan z'n telefoon onvergrendeld bij jou achter te laten toch? Zolang je nog in z'n telefoon kunt, zal er wel niet veel aan de hand zijn. Of ben ik nu naief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:16

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Volgens mij is het antwoord op de oorspronkelijke vraag nu wel gegeven. En om dit topic niet over te laten gaan in 'hoe kan ik bewijs verzamelen van een partner die ik niet vertrouw'. Lijkt het me wellicht beter het topic vanaf nu op slot te doen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.