Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pcgame9000
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-09 18:39
Let op dat dit toetsenbord niet allemaal OmniPoint switches heeft. De Functie, pijltjes en numerieke toetsen zijn geen OmniPoint switches.

Bijna gekocht vanwege wat aanbiedingen. Als linkshandige vind ik dit wel erg belangrijk. Wilde dit toch even hier neerzetten, omdat de meeste standaard reviews dit niet laten zien en deze info op de product pagina's in de kleine lettertjes staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13

TommieW

Numa numa.

Het staat op zich wel op de productpagina van Steelseries vermeld: https://steelseries.com/gaming-keyboards/apex-pro#specs

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgame9000
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-09 18:39
Voor mij wel en ook daar gevonden, maar diegene die mij het toetsenbord had aanbevolen en dit zelf al geruime tijd had wist dat niet eens.
Echter is dit op veel sites niet direct duidelijk en wordt er bij plus- en minpunten bijv. altijd de switches genoemd maar nooit eens tussen haakjes dat dit niet voor alle toetsen was.
Voor linkshandige toch wel een reden om dit toetsenbord niet te kopen.

Ook bij programmable keys was dit vaker in het verleden een probleem waar in het verleden veel toetsenborden waren die maar enkele toetsen konden rebinden.

Ik heb ook zitten twijfelen of ik het moest typen en dacht dat dit topic alleen bij product discussie&vragen kwam (topic aangemaakt via discussies en vragen product pagina). Nu staat deze post een beetje ongelukkig op het forum met eigenlijk ook een verkeerde titel en is voor 99% van de lezers niet echt interessant. Een mod mag dit topic van mij weer verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgame9000 op 12-07-2023 21:53 . Reden: toevoeging dat dit voornamelijk voor de linkshandige erg belangrijk kan zijn ]