Dual screen KVM Switch Desktop (HDMI/DP) & Laptop USB-C

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
Ik zoek een
KVM Switch om mijn schermen (2 stuks) plus toetsenbord aan te kunnen sluiten aan mijn desktop game PC evenals mijn werk laptop.

Mijn desktop heeft een videokaart met DP aansluiting (eventueel HDMI maar dat is slechts 1 poort en wil een dual screen setup neerzetten.
Mijn werklaptop heeft een USB-C uitgang die ook dienst kan doen als DP uitgang en eventueel 1 HDMI uitgang

Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget in gedachten, want als ik ga zoeken is het alles tussen 50 en 400 euro wat ik tegen kom

Ik vraag mij vooral af of hetgeen ik zoek ook echt bestaat. Ik vind voornamelijk zaken met of enkel DP poorten of USB-C poorten en niet een combinatie van beide.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wafeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-08 12:56
Ik ga je hier niet in kunnen adviseren, omdat ik zelf ook zoekend ben. Ik werd getriggerd omdat je spreekt open een Game PC. Is framerate / latency ook een eis voor jou?

Ze bestaan in ieder geval wel, maar ik heb nog niet dé KVM gevonden waar ik gelukkig van denk te worden. Ik zie ze tot 60Hz gaan, maar wil zelf minimaal 100Hz.

En als laatste, zoek je iets met een ingebouwde dockin-/oplaadfunctie voor je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
60Hz is genoeg dus dit is zeker een optie.

Enkel een splitter voor de DP erbij vanaf de USB+C DP port en dan zou het moeten lukken.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken