laptop op tv aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimT1958
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-07 15:07
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimT1958
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-07 15:07
Ik wil mijn laptop aansluiten op de tv. De laptop heeft geen hdmi aansluiting wel een vga uitgang. Wat voor een verloop moet ik aanschaffen om ook het beluid weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36
Welke aansluitingen heeft de TV wel?

Een VGA poort + kabel stuurt (alleen) beeld door. Voor het geluid ben je dus afhankelijk van de andere aanwezige poorten. Denk bijvoorbeeld aan de Jack 3.5mm man die in de jackaansluiting vrouw van de laptop gaat. Afhankelijk van de aansluitingen op je TV (en instellingsmogelijkheden) kan je via die uitgang het geluid naar je TV brengen.

[ Voor 82% gewijzigd door bazzemans op 12-07-2023 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Indien je tv naast (of in de buurt van) de VGA aansluiting een 'audio in' aansluiting heeft zou je een audio kabel moeten kopen. Zeer waarschijnlijk aan beide kanten een 3.5mm plug. In de laptop plug je deze dan in de 'headphone' uitgang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 09:44

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Er zijn adapters om VGA + 3.5mm audio om te zetten naar HDMI, zoals bijvoorbeeld deze.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:27

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.