★ What does that mean? ★
Vraag
Alle reacties
Welk topic?
Misschien zit er gewoon een stotje op die je niet zag
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Nee was een oude, ik ben hem nu kwijt. 2022 of 2021.
Vroeg me gewoon af hoe dat systeem werkt. Zou kunnen hoor, slotje.
Vroeg me gewoon af hoe dat systeem werkt. Zou kunnen hoor, slotje.
★ What does that mean? ★
ik denk dat @MrMonkE niet het forum bedoelt maar artikelen op de Frontpage, waar je dan geen comment meer onder mag gevenjack zomer schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 09:50:
Welk topic?
ora et labora
Het was een link in nieuws: Eerste Kamer neemt wetsvoorstel om doxing strafbaar te maken aan artikel
Deze gaat naar een oude niwuess/topic/onderwerp.
(Moet nu weg.. k ijk straks welke link precies)
Deze gaat naar een oude niwuess/topic/onderwerp.
(Moet nu weg.. k ijk straks welke link precies)
★ What does that mean? ★
Ja dat zal de frontpage zijn, daar gaat de reactiemogelijkheid na een paar weken dicht. Vind ik alsnog lang, maar goed. Veel heb je toch niet meer aan reageren aangezien er toch niemand meer langskomt voor een discussie. Op het forum wordt een topic tenminste nog omhoog geschopt en zichtbaar, op de FP is dat niet zo dus dan heeft reageren ook weinig nut. Maar ook op het forum wordt er fronsend gekeken afhankelijk van de leeftijd van het topic wat je uit de sloot sleurt.
[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 12-07-2023 09:53 ]
dank je DataGhost en Mrc4nl
★ What does that mean? ★
Dit is meer een onderwerp voor FM dan voor AZ. Ik verplaats het topic dan ook die kant op.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Even gekeken en zo te zien kun je niet meer reageren op nieuwsartikelen ouder dan 23 dagen maar wellicht dat hier nog andere parameters een rol spelen. Het sluiten van de artikelen gaat automatisch.
Reageren op dergelijke oude berichten heeft ook niet veel zin, nieuws is al snel toch verouderd met mogelijk inmiddels een nieuwer bericht al over hetzelfde onderwerp. Oude berichten zijn ook niet heel zichtbaar meer (mits ze niet ergens anders worden gelinkt) dus in dat opzicht valt je reactie ook een beetje weg.
Reageren op dergelijke oude berichten heeft ook niet veel zin, nieuws is al snel toch verouderd met mogelijk inmiddels een nieuwer bericht al over hetzelfde onderwerp. Oude berichten zijn ook niet heel zichtbaar meer (mits ze niet ergens anders worden gelinkt) dus in dat opzicht valt je reactie ook een beetje weg.
200 fish found!
Pagina: 1