CoolBlue Wacom tablet 100 euro duurder geworden

Pagina: 1
Acties:
  • 3.752 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eezzy
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 23-06-2024
Een paar maanden geleden was deze nog voor 600 euro te koop! Vanwaar de force prijsstijging terwijl ze deze eigenlijk al in stock hadden en er geen sprake was was tekorten aan chips etc. :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yR4XoCrAf35bQCI9a4UW-1rL4G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KkJ6OZhDVEge9Yu1pgGMwfQa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Zodat ze over een maand de prijs weer op het oude niveau kunnen zetten, maar dan met de melding dat sprake is van honderd Euro korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 14:23
Prijzen veranderen nou eenmaal met veranderingen in vraag en aanbod. De markt zit rond deze prijs dus niks dat je hier aan kan doen, kopen, wachten of een ander model uitzoeken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
https://tweakers.net/pric...acom-cintiq-16-zwart.html

Bestel je hem bij bol.com of Amazon

[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 12-07-2023 06:06 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Bij de start van de coronacrisis ging de roeimachine van Concept2 van 1000 naar 1300. 🤷‍♀️

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
Het kan gewoon wezen dat ze een hogere inkoop prijs hebben gekregen of ze willen gewoon wat meer winst maken
Bij Coolblue kijken ze naar alle producten en wat het bedrijf om dit moment heeft verdient daar passen ze hun prijzen op aan en in dit geval verhogen ze de prijs ze hadden het natuurlijk ook kunnen verlagen

je kunt natuurlijk ook de pricewatch gebruiken en voor een andere winkel kiezen, wil je wel beslist bij Coolblue kopen omdat het favoriete online shop is dan is het de vraag ben je het product echt nodig en zul je die extra 100 euro aan het eind van de maand echt missen

[ Voor 11% gewijzigd door Steenw op 12-07-2023 07:51 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:59

Barrycade

Through the...

Leuke winkel, maar ondertussen zijn de prijzen niet meer zo leuk.

Een bestelauto en een ompakdoos met semi-grappige uitspraken is voor mij niet voldoende om 20% meer te betalen dan bij andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:57
Alle prijzen zijn sowieso verhoogd met de (zogenaamd gratis) verzendkosten. En veel 2e kans aanbiedingen (ook met beschadigingen) zijn duurder dan de prijs in de pricewatch nieuw. De service is dan weer goed, Al blinkt ook daar niet alles meer.

Ze moeten het hebben van aanbiedingen en van de grote naamsbekendheid.

Voor mij is de grootste reden om niet daar te bestellen dat de bezorging met een fietskoerier gaat. Via Post.nl weet ik ongeveer wel wanneer ik ze kan verwachten. Bij een fietskoerier weet ik dat pas de avond van tevoren. En als je het niet kan kiezen is dat lastig. Een post.nl pakket naar een andere dag verzetten of naar een pakketpunt sturen vanuit de app vind ik ook socialer als je opeens toch niet thuis blijkt dan een fietskoerier nodeloos te laten komen..

[ Voor 7% gewijzigd door ucsdcom op 12-07-2023 10:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
Het product is niet op voorraad, dus de prijs valt niks over te zeggen. Als 'ie weer op voorraad is en de prijs is dan nog steeds €700, dan pas kan je concluderen/klagen dat de prijs is verhoogd ;)

Momenteel is 'ie alweer gedaald naar €629 overigens:
https://www.coolblue.nl/product/825320/wacom-cintiq-16.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49LAqlmhuy5TNUqPIKLa9JH8IOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bwDoQgFkK7nebllVPjZqAixO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Hahn op 12-07-2023 10:05 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-05 08:06

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:28
Dus je meldt je speciaal aan voor een rant over Coolblue? Wat wil je met dit topic bereiken?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:31

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Gewoon de prijs die ze op moment X hebben is wat jij mag betalen op moment X, anders wachten tot de prijs weer zakt of een andere toko zoeken. Prijsstellingen zijn soms erg grillig. Bij de andere blauwe reus is dat soms nog gekker met de aangesloten shops: kan een product van een tientje na een week ineens het viervoudige kosten omdat er één aangesloten shop niet meer levert.

maar wat een boefjes zijn het toch

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:31

-tom-562

Oliesjeik

Staat genoteerd, doen we niks mee

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46

Blokker_1999

Full steam ahead

ucsdcom schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:01:
Alle prijzen zijn sowieso verhoogd met de (zogenaamd gratis) verzendkosten. En veel 2e kans aanbiedingen (ook met beschadigingen) zijn duurder dan de prijs in de pricewatch nieuw. De service is dan weer goed, Al blinkt ook daar niet alles meer.

Ze moeten het hebben van aanbiedingen en van de grote naamsbekendheid.

Voor mij is de grootste reden om niet daar te bestellen dat de bezorging met een fietskoerier gaat. Via Post.nl weet ik ongeveer wel wanneer ik ze kan verwachten. Bij een fietskoerier weet ik dat pas de avond van tevoren. En als je het niet kan kiezen is dat lastig. Een post.nl pakket naar een andere dag verzetten of naar een pakketpunt sturen vanuit de app vind ik ook socialer als je opeens toch niet thuis blijkt dan een fietskoerier nodeloos te laten komen..
gratis bestaat niet, iemand betaald de prijs. En de service is nog altijd beter dan bij vele andere bedrijven, en dat is me ook nog altijd een kleine meerprijs waard.

En gelukkig kan ik van op het werk relatief vlot even over en weer naar de lokale winkel, want aan huis laten leveren doe ik zo min mogelijk. Altijd op nieuw vind ik pakketten terug aan mijn voordeur. Neen, die moeten niet op straat blijven liggen. Want levering, ongeacht het bedrijf dat de levering uitvoert, is toch gewoon overdag, als ik op kantoor zit.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• happysan
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 06-05 17:39
Blokker_1999 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 18:19:
want aan huis laten leveren doe ik zo min mogelijk.
Ik denk dat je daarmee een uitzondering bent. De afgelopen 10 jaar bestel ik vrijwel alles online en dat heeft me een stuk gelukkiger mens gemaakt.

Hoe vaak ik wel niet in het verleden naar de stad ben gegaan omdat ik iets wou of zelfs moest hebben. Eindeloos van winkel naar winkel druilen tussen de massa's mensen. 10 euro betalen voor te parkeren, of 2x 5 euro voor de bus en dan alles aan de hand moeten dragen, op vieze oncomfortabele stoelen zitten not to mention dat de bus er ongeveer 2x zo lang over doet en je ook nog eens eindeloos staat te wachten bij de halte. En dan vervolgens gefrustreerd thuis komen, omdat ze wat je wou hebben niet hadden en wat je moest hebben niet exact hetgeen wat je zocht. Dus dan maar overpriced net niet goed alternatief meegenomen, want dat is beter dan niets. Oh wou je ook een broodje en iets te drinken? Nou tel er nog maar eens 20 euro bij op.

Zo vaak dat ik met lege handen thuiskwam, met pijn aan m'n voeten en m'n hoofd. Het aanbod in de stad werd steeds minder, de prijzen steeds hoger en zaken als parkeren en eten/drinken ook steeds duurder.

Vergelijk dat met een aankoop op internet: Vrijdagavond met een biertje in de hand lekker shoppen achter de computer, exact het model uitkiezen wat ik wil, prijzen en voorraad vergelijken, kijken wie het beste aanbod heeft en goede service. Dan zaterdag niet naar de stad, maar lekker uitslapen, tot de postbode komt (super vriendelijke gast, maakt altijd een praatje ook al heeft ie het drukker dan druk). En dan kun je meteen gaan genieten van je nieuwe aankoop.

Ik denk niet dat ik ooit nog terug ga naar kopen bij fysieke winkels en gezien de leegstand hier in de buurt denk ik dat ik niet alleen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Welkom op Tweakers! Helaas, bij gebrek aan discussie-waarde én plaatsing in verkeerde sub-forum (AZ - SF) gaat hier een slotje op.

[ Voor 12% gewijzigd door Ardana op 13-07-2023 17:06 ]

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.