Beste mensen!
Ik had altijd een onderbuik gevoel over meerdere bluetooth apparaten tegelijk aansluiten en dit is ook echt realiteit met een trust lyra.
Windows 11:
Via bluetooth vind ik alleen KB1/2. Tegelijk koppelen wil niet, dan verdwijnt de andere gewoon weer en is de muis niet gekoppeld.
Linux:
Hier wordt de muis wèl gevonden via bluetooth, echter als ik deze koppel, verschijnen er in de searchbox van de file manager random tekens, vervolgens vliegt mijn PC gelijk in slaapstand, en dat gebeurt als ik de muis beweeg. Hier kan ik echt geen verklaring voor vinden?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
TP Link Archer TX50e (PCI Wifi+ Bluetooth), Intel 6E AX210 chip
Windows 10/11 (zowel de Intel als de Windows driver)
Linux
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Windows driver en de meest recente van Intel
Gekoppeld onder Linux
...
Groeten,
Lajos
Ik had altijd een onderbuik gevoel over meerdere bluetooth apparaten tegelijk aansluiten en dit is ook echt realiteit met een trust lyra.
Windows 11:
Via bluetooth vind ik alleen KB1/2. Tegelijk koppelen wil niet, dan verdwijnt de andere gewoon weer en is de muis niet gekoppeld.
Linux:
Hier wordt de muis wèl gevonden via bluetooth, echter als ik deze koppel, verschijnen er in de searchbox van de file manager random tekens, vervolgens vliegt mijn PC gelijk in slaapstand, en dat gebeurt als ik de muis beweeg. Hier kan ik echt geen verklaring voor vinden?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
TP Link Archer TX50e (PCI Wifi+ Bluetooth), Intel 6E AX210 chip
Windows 10/11 (zowel de Intel als de Windows driver)
Linux
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Windows driver en de meest recente van Intel
Gekoppeld onder Linux
...
Groeten,
Lajos
[ Voor 56% gewijzigd door l4jos op 14-09-2023 17:56 ]