Trust Lyra toetsenbord en muis gelijktijdig gebruiken (BT)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4jos
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 18-07-2024
Beste mensen!

Ik had altijd een onderbuik gevoel over meerdere bluetooth apparaten tegelijk aansluiten en dit is ook echt realiteit met een trust lyra.

Windows 11:
Via bluetooth vind ik alleen KB1/2. Tegelijk koppelen wil niet, dan verdwijnt de andere gewoon weer en is de muis niet gekoppeld.

Linux:
Hier wordt de muis wèl gevonden via bluetooth, echter als ik deze koppel, verschijnen er in de searchbox van de file manager random tekens, vervolgens vliegt mijn PC gelijk in slaapstand, en dat gebeurt als ik de muis beweeg. Hier kan ik echt geen verklaring voor vinden?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
TP Link Archer TX50e (PCI Wifi+ Bluetooth), Intel 6E AX210 chip
Windows 10/11 (zowel de Intel als de Windows driver)
Linux
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Windows driver en de meest recente van Intel
Gekoppeld onder Linux
...

Groeten,
Lajos

[ Voor 56% gewijzigd door l4jos op 14-09-2023 17:56 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:40
Er zal toch wel een USB bluetooth dongle bij dit setje zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4jos
Ik kan t niet zien aan de buitenkant van die dongle. Het lijkt op 2,4ghz omdat ik hem zonder te koppelen via bluetooth wel kan koppelen met die dongle. Je verwacht dan dat je ze op een of andere manier kan koppelen door bluetooth apparaten te zoeken, en je verwacht dat hij 2 afzonderlijke bluetooth apparaten vindt, de muis en het toetsenbord. Maar het is er maar 1. Ik weet niet of dit normaal is. Hebben allebij een battery indicator percentage, alleen niet tegelijk omdat ik alleen het toetsenbord gekoppeld krijg via BT.😅

[ Voor 255% gewijzigd door l4jos op 12-07-2023 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik gebruik regelmatig,
1 toetsenbord <logitec mx keys> een muis <logitec mx master> en een headset <bose QC35-II> tegelijk onder windows met een intel m.2 desktop-set (zelfde wifi chip).

ik zou me dus in beginsel gaan afvragen of het niet gewoon door je troep trust lyra komt - ergens misschien toch een mis-configuratie?

• l4jos
Onder Linux wordt de muis wèl gevonden via bluetooth, echter als ik deze koppel, verschijnen er in de searchbox van de file manager random tekens, vervolgens vliegt mijn PC gelijk in slaapstand, en dat gebeurt als ik de muis beweeg. Natuurlijk is dat het laatste wat ik wil.

Misschien wil iemand helpen zoeken, zo iets als dit vind ik moeilijk om in een search query te beschrijven.

Bedankt alvast

[ Voor 26% gewijzigd door l4jos op 14-09-2023 18:00 ]

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:34
i-chat schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 12:21:

ik zou me dus in beginsel gaan afvragen of het niet gewoon door je troep trust lyra komt -
Eens.
Dit dus.
Meerdere apparaten op BT hoort echt geen probleem te zijn.
En Intel maakt goede BT chips.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• l4jos
Ik zou niet gelijk zeggen dat trust het probleem is ook al is het balen dat ik dit iets van dit merk heb gekocht, ik heb in het verleden meer problemen met trust gehad en ik ben zo iemand die het altijd nog een kans geeft, maar nu is het gewoon afgelopen met dat merk stelletje kneuzen dat het zijn

[ Voor 45% gewijzigd door l4jos op 14-09-2023 19:11 ]

Pagina: 1