iphone14 bestanden overzetten lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickjonk
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 11-07-2023
Mijn vraag
...ik heb net mijn i phone14 plus opnieuw moeten instellen dus eerst alle oude foto's op mijn pc gezet wat gelukt is maar nu de iphone gereset is en ik mijn oude foto's terug wil zetten krijg ik binnen windows de foutmelding "het apparaat antwoordt niet of verbinding is verbroken"

weet iemand hier een oplossing voor? ik ben ondertussen ten einde raad

Relevante software en hardware die ik gebruik
...iphone14 plus ios 16.5.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...andere pc geprobeerd/ iphone aan/uit zetten/ andere kabel geprobeerd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:59
Waarom zet je geen iCloud of iTunes backup terug? Daarmee neem je meteen alle instellingen e.d. mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:05
Zoals Archer aangeeft is een backup terugzetten het meest logische. Maar ik ga er even vanuit dat dat niet meer gaat....

Meest eenvoudige nu is denk ik: het programma iCloud-foto's op je PC installeren. Daarin inloggen met dezelfde Apple-ID als op je iPhone. En dan alle foto's daar in de iCloud gooien en dan verschijnen ze vanzelf op je iPhone.

En voortaan gewoon dagelijks backups laten maken in de iCloud....

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 12-07-2023 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had last van eenzelfde melding maar dan bij het overzetten van foto’s en filmpjes van de iPhone naar de pc.

Wat hielp was het inschakelen van autoplay in de instellingen van Windows. De bestanden werden probleemloos op de computer gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:14
Voor zo ver ik weet kan je alleen van je iPhone naar je Windows kopiëren in de verkenner, maar in de andere richting lukt dat niet. Op een Mac moet je de foto's importeren in de "Foto's" app en nadien synchroniseren. Op Windows moet je volgens mij met 3rd party applicfaties aan de slag. Op google kwam ik op dit filmpje: YouTube: How to Transfer Photos from PC to iPhone die gebruik maakt van programma iCareFone maar dit is betalend op het eerste zicht. Misschien heeft een andere tweaker een tip voor een gratis alternatief :)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.