Bereikbaarheid Bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Beste tweakers,

Onlangs heb ik iets besteld bij Bol.com waar ik nogal een specifieke vraag over heb. In het verleden vaak razendsnel contact gehad met Bol.com via de Facebook chat. Helaas zag ik dat ze via dit kanaal niet meer bereikbaar zijn.

Vervolgens geprobeerd om ze te bellen, alleen zijn ze vanwege drukte telefonisch niet meer bereikbaar en verwijst men naar de Chatbot op de website. Vanzelfsprekend krijg ik hier geen antwoord op mijn vraag.

3 weken terug een mail gestuurd, vorige week een reminder maar ook hier geen reactie.

Wat kan ik wel doen om fatsoenlijk in contact te komen met Bol.com? Waar ze eerder zeer goed bereikbaar waren lijkt men nu van de aardbodem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteV1986
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11-2024
Als je de chatbot blijft bevragen geeft deze dan niet terug dat je vraag niet beantwoord kan worden en je wordt doorverwezen naar een daadwerkelijke medewerker? Dat is normaal gesproken namelijk het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:00
Toevallig even contact met de chatbot gehad, maar wel een antwoord gekregen waar ik wat mee kon - alleen ook zowel met bestellen, als van PostNL als van de chatbot de opmerking dat het erg druk is en dingen mogelijk langer duren.

Dus dat ze het druk hebben is in ieder geval iets wat ze zelf ook doorhebben - hoe lang het voor jou nog gaat duren is zo te zien giswerk.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ik typ altijd "medewerker spreken" dan krijg je al snel een echt persoon op de chat.

Chatbots vertellen alleen dingen die ik zelf ook wel op had kunnen zoeken is m'n ervaring.

[ Voor 35% gewijzigd door Gunner op 11-07-2023 15:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Gunner schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 15:04:
ik typ altijd "medewerker spreken" dan krijg je al snel een echt persoon op de chat.

Chatbots vertellen alleen dingen die ik zelf ook wel op had kunnen zoeken is m'n ervaring.
Dit is gelukt inmiddels. Dank voor de snelle hulp allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 15:04:

Dit is een hele goede tip die bij vrijwel elke chatbot wel werkt. Mijn eerste invoer is tegenwoordig vaak al simpel "medewerker", ik stel de vraag al niet eens meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje de discussiewaarde in dit topic. Gezien TS zijn antwoord ook al heeft en voorgaande, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.