Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem zal deels gebruikt worden voor thuiswerken met Office en CAD-applicaties. Daarnaast zal er vooral op gegamed worden. Dit zal variëren van citybuilding tot shooters tot racinggames.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet een absolute max, maar tussen de 2500 en 3000 euro ongeveer lijkt mij een mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een UWQHD monitor van MSI, deze zal de eerste tijd nog blijven. Op den duur zal er waarschijnlijk een 4k/OLED monitor komen zodra die prijzen iets meer gedaald zijn. Verder heb ik al een Logitech G502 Lightspeed muis en een Cooler Master toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen het systeem ben ik nodig. Hiervan bezit ik nog geen componenten. Wel zal de 990 Pro SSD dan gehaald worden tijdens de Amazon Prime Days.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Intel & Nvidia. Verder vind ik MSI altijd wel goed dus vandaar de onderstaande keuzes.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een witte pc, omdat ik aan de andere zijde mijn PS5 heb staan. Ook heb ik de rest van mijn setup hier al op ingericht. Ben van plan de onderdelen via MeGekko te bestellen zodat alles bij 1 zaak weg komt. Verder ben ik niet heel veeleisend
Ga je overklokken?
Is niet de planning
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie mij tips kunnen geven voor mijn build, ik weet niet of ik op sommige gebieden beetje overkill componenten gebruik voor de werkzaamheden. Of precies het tegenovergestelde
. Verder vind ik looks ook wel belangrijk.
Alvast bedankt!
Het nieuwe systeem zal deels gebruikt worden voor thuiswerken met Office en CAD-applicaties. Daarnaast zal er vooral op gegamed worden. Dit zal variëren van citybuilding tot shooters tot racinggames.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet een absolute max, maar tussen de 2500 en 3000 euro ongeveer lijkt mij een mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een UWQHD monitor van MSI, deze zal de eerste tijd nog blijven. Op den duur zal er waarschijnlijk een 4k/OLED monitor komen zodra die prijzen iets meer gedaald zijn. Verder heb ik al een Logitech G502 Lightspeed muis en een Cooler Master toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen het systeem ben ik nodig. Hiervan bezit ik nog geen componenten. Wel zal de 990 Pro SSD dan gehaald worden tijdens de Amazon Prime Days.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar Intel & Nvidia. Verder vind ik MSI altijd wel goed dus vandaar de onderstaande keuzes.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een witte pc, omdat ik aan de andere zijde mijn PS5 heb staan. Ook heb ik de rest van mijn setup hier al op ingericht. Ben van plan de onderdelen via MeGekko te bestellen zodat alles bij 1 zaak weg komt. Verder ben ik niet heel veeleisend
Ga je overklokken?
Is niet de planning
Wat verwacht je van ons?
Zouden jullie mij tips kunnen geven voor mijn build, ik weet niet of ik op sommige gebieden beetje overkill componenten gebruik voor de werkzaamheden. Of precies het tegenovergestelde
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 438,30 | € 438,30 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z790 EDGE WIFI | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO Wit | € 1.349,- | € 1.349,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken Elite 240 RGB Wit | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Ventilators | Lian Li Uni Fan SL-INF 120 RGB Triple Pack Wit, 120mm | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2D6000C36W | € 134,- | € 134,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 132,08 | € 132,08 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 138,99 | € 138,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.075,17 | ||
Alvast bedankt!