GPU verkopen via V&A " 4070 "

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skozaa
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 14:24
Hoi,

Als ik een videokaart specifiek zoek kijk ik altijd aan de linkerkant en dan selecteer ik welke ik wil. Ik kan de 4070 TI kiezen maar de NON TI niet.

Is deze vergeten toe te voegen?

Trusted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 26-09 13:57
Je ziet alleen wat er te koop staat. Er is geen 4070 aangeboden (of gevraagd) in de V&A, en daarom kan je hem dus niet selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skozaa
  • Laatst online: 08-09 14:24
Helder verhaal! Echter wil ik u verzoeken toch een wijziging te maken hier in.

Tweakers hanteert een history wat je voorkeur is voor het zoeken. Als ik nu niets kan selecteren dan moet ik elke keer kijken of die er een keer bij komt te staan... niet handig lijkt mij?

Ik kan veel sneller zoeken als ik wel de 4070 kan selecteren. :)

Trusted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 26-09 13:57
Ik ga daar niet over - ik ben ook maar een gebruiker :)

Ik ga er overigens van uit dat ze het zo zullen laten.... Anders moet elke GPU in de database daar zichtbaar zijn. De lijst wordt dan onbruikbaar lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt pricealerts zetten op de 4070's die je wilt hebben in de PW. Dan krijg je automatisch een melding als dat ding aangeboden wordt op V&A.
Enige nadeel is dat je dan wel voor iedere 4070 een alert moet aanzetten, maar daarna krijg je wel automatisch bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

TERW_DAN schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:42:
Je kunt pricealerts zetten op de 4070's die je wilt hebben in de PW. Dan krijg je automatisch een melding als dat ding aangeboden wordt op V&A.
Enige nadeel is dat je dan wel voor iedere 4070 een alert moet aanzetten, maar daarna krijg je wel automatisch bericht.
Videokaarten zijn in dezen wel een vervelende inderdaad. Het gaat je bij aankoop toch primair om de videochip. Het specifieke product, d.w.z. welk merk en welke uitvoering, zijn secundair.

Wat dat betreft is het een Mooie Feature om een alert in te kunnen stellen voor een filter, al kan ik me voorstellen dat er slechts een paar filtercategorieën echt geschikt zijn hiervoor, waaronder dus in ieder geval de videochip. Kan zo snel geen eerdere request vinden, maar dat kan aan mijn beperkte zoekkunsten liggen :p

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TERW_DAN schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:42:
Een korte aanvulling; je moet dan wel expliciet aangeven dat je ook een alert voor V&A aanbod wilt ontvangen.

Een kort voorbeeld (willekeurig item):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37QFMVn3Gleit76luX9XoenATsU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ci3kovVlXCuZGAYOLKKnqfCr.jpg?f=user_large

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.