There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Vraag
Alle reacties
Alles kan stuk.
Nee, ik wil helemaal niks hiden. Ik wil gewoon weten waarom zij die rare meldingen krijgt.remco_k schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 00:03:
Wat wil je precies weten? Hoe je contacten hide of waarom jij die optie niet hebt en je vrouw wel?
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Nee, alleen bij haar.Teutlepel schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 03:15:
Heb je er een screenshot van? Komt de melding bij ieder berichtje van jou?
[ Voor 5% gewijzigd door demichel op 11-07-2023 04:24 ]
Informatie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Allebei Samsung, Android.gambieter schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 03:48:
Heeft een van jullie twee Android en de ander een iPhone?
Informatie.
Ik probeer effe de screenshot te uploaden.
:strip_exif()/f/image/N1MGHvkkfc8YH2C02Zvy7RaK.jpg?f=fotoalbum_large)
Het vreemde is dat dit enkel gebeurt als ze naar mij Whatsapped. Ook, het scherm lijkt me meer een Google Calender notificatie.
PS Heb de screenhot pas nu van mijn vrouw gekregen dus kon initieel geen duidelijker info toevoegen. Haar uitleg was ook een beetje warrig (want boos om "geheime contacten" die ik zou hebben, wat ik dus niet heb).
PPS Precies ook veel nachtraven hier
[ Voor 13% gewijzigd door demichel op 11-07-2023 04:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heb je al onder de instellingen voor je lockscreen gekeken?
Dat zit wel Schnorr.
Scherm uit/ toestel gelocked bij het toestel van je vrouw.
Stuur een whatsapp.
Daarna toestel aan en niet gelocked
Stuur een whatsapp
Zit hier verschil in? Krijg je vrouw in het eerste eerste geval de melding
Content hidden? Kijk in dat geval bij lock screen. En de app instellingen van WhatsApp bij gelocked toestel.
Hidden contact klinkt leuk, maar hidden content is logischer
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Is dan wel vreemd dat ze het enkel krijgt als ze naar mij WhatsApped.Stukfruit schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 04:36:
Gaat het hier om verborgen content of om verborgen contacten? De foto laat het eerste zien.
Heb je al onder de instellingen voor je lockscreen gekeken?
Goeie suggestie. Ik vermoed van niet.LA-384 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 05:44:
Heeft ze haar telefoon al eens helemaal uit en daarna weer aan gezet?
Dit klinkt wel als een weinig subtiele implementatie daarvan. Ik had wel wat meer discretie verwacht.
Hier een hoop uitleg maar dan moet je wel even zelf aan de knoppen zitten om het te testen.
https://www.digitalcitize...ve-notifications-android/
edit: @Microkid inderdaad. In mijn link staat bijna elke denkbare config optie. Maar dat moet hij zijn vrouw niet zelf laten doen, complex.
[ Voor 23% gewijzigd door sh4d0wman op 11-07-2023 06:58 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dus wellicht even je vrouw vragen of zij bewust verborgen berichten naar jou stuurt?WhatsApp users can hide the content of their messages from displaying on their home screens by tweaking the notification settings from their WhatsApp app or phone settings.
If your messages say "content hidden," it means that the sender has chosen to send you a message that is only visible to you.
Op Google staat voldoende informatie over dit fenomeen.
[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 11-07-2023 06:45 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Dit.Microkid schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 06:40:
Misschien moet je even goed lezen wat er op het scherm staat. Het gaat dus blijkbaar niet op "hide contact" maar "hidden content" (verborgen inhoud). Google zegt daarover:
[...]
Dus wellicht even je vrouw vragen of zij bewust verborgen berichten naar jou stuurt?
Op Google staat voldoende informatie over dit fenomeen.
En aangezien er 'Today, All Day' staat, zou je ergens een instelling met tijdstip en duratie van de lockscreen-hide verwachten?
Geen idee of dit dan per contact of per App gaat.
I have stability. The ability to stab.
Ik snap niet zo goed waarom je vrouw boos is op jou als dit op HAAR telefoon gebeurt. Dat heeft niets met jou te maken. Zou wat zijn, als je inderdaad iets wilt verbergen voor haar op jouw telefoon en dit zo groot op haar telefoon verschijnt. Er staat content, niet contact, dus het gaat om de inhoud. De rest van wat het zou kunnen zijn is al benoemd. Je vrouw hoeft zich nergens zorgen om te maken (en mag volgende keer wat beter nadenken voor ze boos wordt)demichel schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 04:13:
[...]
Allebei Samsung, Android.
[Afbeelding]
Het vreemde is dat dit enkel gebeurt als ze naar mij Whatsapped. Ook, het scherm lijkt me meer een Google Calender notificatie.
PS Heb de screenhot pas nu van mijn vrouw gekregen dus kon initieel geen duidelijker info toevoegen. Haar uitleg was ook een beetje warrig (want boos om "geheime contacten" die ik zou hebben, wat ik dus niet heb).
𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs
Dit, het is een Android instelling dat wanneer het toestel vergrendeld is inkomende berichten alleen een notificatie afgeeft maar niet het (preview) van het bericht zelf. Dit is opzich handig als je je telefoon laat slingeren in bijvoorbeeld werk of bij een ander thuis dat iemand anders niet alle inkomende berichten kan lezen wanneer je jouw telefoon bijvoorbeeld bent vergeten mee te nemen.Intergalactic schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 08:27:
Dit klinkt eerder als een vergrendel scherm instelling, daarbij kan je kiezen om "gevoelige informatie" te verbergen. Daarbij bepaald androad zelf wat gevoelig is en dat zou kunnen verklaren waarom het enkel bij jouw berichten gebeurt.
Als het alleen bij jouw berichten ingeschakeld is dan is dat nog eens een geavanceerde optie waar ik mij niet bewust van ben, maar dat valt dan prima te vinden via de bekende zoekmachine.
Zet eventueel dat toestel in het Nederlands als jij en/of je partner niet kundig genoeg is in (technisch) Engels.
Op de pixel 6 kan dit niet, dus wellicht is dit samsung magie, weet wel vrij zeker dat deze instelling uitzetten alles oplost.Fore! schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 08:34:
[...]
Als het alleen bij jouw berichten ingeschakeld is dan is dat nog eens een geavanceerde optie waar ik mij niet bewust van ben, maar dat valt dan prima te vinden via de bekende zoekmachine.
𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Het ziet er ook uit als een agenda item
[ Voor 4% gewijzigd door demichel op 11-07-2023 14:05 ]
Vreemd dat zij dan boos wordt op jou. Op haar telefoon staat ingesteld dat bepaalde informatie afgeschermd wordt, dus áls er iemand iets te verbergen heeft, is zij het!demichel schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 04:13:
Haar uitleg was ook een beetje warrig (want boos om "geheime contacten" die ik zou hebben, wat ik dus niet heb).
Deze melding ziet er inderdaad uit als een agenda afspraak notificatie.. Ik zou eens in haar agenda kijken, want er is een tijd lang spam geweest in de Google Calendar met nep invitesdemichel schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 04:13:
[...]
Allebei Samsung, Android.
[Afbeelding]
https://support.google.com/calendar/answer/12790228?hl=nl
Niks vreemds aan, compleet normale reactie van een digibeet.Krulliebol schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 14:06:
[...]
Vreemd dat zij dan boos wordt op jou. Op haar telefoon staat ingesteld dat bepaalde informatie afgeschermd wordt, dus áls er iemand iets te verbergen heeft, is zij het!
Misschien heeft zij wel een dubbelleven. En nu TS dreigt dat te ontdekken, doet ze snel alsof ze van niks weet en beschuldigt ze de TS!
Betwijfel ik ten zeerste...Krulliebol schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 21:38:
Ha, maar is zij wel een digibeet? Zij verbergt immers dingen op haar telefoon!
Misschien heeft zij wel een dubbelleven. En nu TS dreigt dat te ontdekken, doet ze snel alsof ze van niks weet en beschuldigt ze de TS!