Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik zoek een?
Senioren telefooon

Wat is je budget?
Maakt op zich niet uit, gaat toch niet in de honderden euro's lopen.

Mijn vader wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vader wil er maar één ding mee, bellen. Het is primair om te kunnen bellen als hij onderweg in de problemen komt. Zelfs gebeld worden is niet belangrijk.

Mijn vader is compleet a-technisch. Hij heeft twee weken een help foto van de afstandsbediening nodig gehad voordat hij met zijn nieuwe Ziggo next mini de basisdingen kon doen.

Daarom wil ik voor een clamshell gaan, geen kleine schakelaartjes die hij moet zoeken of problemen met pocket dialling. Tweede vereiste is verkort bellen. Dus open klappen en op 2 drukken tot hij automatisch het bijbehorende nummer draait is ook een vereiste. Een lijstje met de geprogrammeerde nummers plak ik wel op de achterkant. Dat heeft hij nu ook. Verdere dingetjes? Een docking station zou fijn zijn, want kleine stekkertjes, helemaal als ze maar op één manier erin gaan, is een no go. En 4G. Omdat 2G en 3G uit gefaseerd gaat worden.

En als laatste, touch screens en mijn vader worden niet gelukkig van elkaar.

Wat heb je zelf al gevonden?
Maxcom MM827 senioren mobiele telefoon 4G (link)

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik veel vind zijn nog oude 2G telefoons en ik zoek als het even kan iets goedkopers, ook omdat deze nogal veel toeters en bellen heeft die nooit gebruikt zullen worden. Niet dat de prijs op zich een probleem is, maar ik vind het een beetje zonde.

[ Voor 7% gewijzigd door Marc H op 10-07-2023 20:07 ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Om op clamshell formaat te filteren is lastig, maar hier een lijstje met daarin verschillende 4G clamshell modellen uit de Pricewatch (staan ook wat gewone tussen, die kreeg ik er niet uit):
categorie: Smartphones