Geberit inbouwtoilet slurp geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybren93
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-12-2024
Hey allemaal!

Ik heb een vraag over een bestaande toilet van onze woning waar wij sinds kort wonen. Bij het doorspoelen geeft de inbouwreservoir een zware slurp geluid. Na de bedieningspaneel en alles wat erachter zit los gehaald te hebben heb ik wel de vlotter aangepast zodat het water op de standaard hoogte ingesteld staat. Het gekke is dat nu de grote doorspoelknop pas aan het eind een slurp geluid maakt. De kleine doorspoelknop doet dit constant.

Erg hinderlijk dus. Heeft een van jullie een idee?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:19
Het lijkt me vreemd dat de korte doorspoelknop een slurp geluid maakt aangezien het reservoir vol is. Met de grote knop kan je zoiets verwachten omdat je reservoir dan leeg is.

Kan je een videotje maken? Zonder grote boodschap erin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Zit dit toilet op het gelijkvloers of boven? Hoe zit het met de beluchting van de riolering?
Slurpen is onderdruk, lucht wat wordt meegezogen met het water, door beluchting stroomt lucht in de riolering zodat dit niet meer via de pot gebeurt.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.