Ik neem aan dat je die posting bedoelt over de 20Mpixel ding? Die heb ik weggegooit omdat het nieuws bedorven was: 12 Juli...
En die bedoelde ik ja. Zenks.
Maar wanneer gaat er nou eens iemand nadenken voordat hij post? T is niet leuk als steeds alles dev/null/ gaat.
Maar wanneer gaat er nou eens iemand nadenken voordat hij post? T is niet leuk als steeds alles dev/null/ gaat.
Verwijderd
Deze post is waarschijnlijk door de nieuwe poster zelf on-line gezet. En dus niet gecontroleerd door een van de "harde kern leden". We zijn met een oplossing bezig zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.Op maandag 03 september 2001 16:43 schreef dennisdotcom het volgende:
En die bedoelde ik ja. Zenks.![]()
Verwijderd
gelukkig wel, doe zelf ook regelmatig pogingen om een stukkie relevant niuws te vinden, maar als een page (van time magazine oid) iets nieuws noemt is het moeilijk te 8-erhalen of het wel echt nieuws is, en van wanneer het dan wel is...
wat mij betreft doet t.net het prima op het gebied van nieuws, en als er lui zijn die lopen te zeuren over het nieuws op de peetsj, ga zelf maar eens aan het zoeken, en post wat, in plaats van gelijk met verdoemingen te smijten.
[off-jeweetwelwatikbedoel]
zo weer wat schoolse agressie kwijt
nog maar een paar postings en ik kan die leraren weer een hele week aan hahaha
[/off-jeweetwelwatikbedoel]
[off-jeweetwelwatikbedoel]
zo weer wat schoolse agressie kwijt
nog maar een paar postings en ik kan die leraren weer een hele week aan hahaha
[/off-jeweetwelwatikbedoel]