Hi allemaal, ik heb een half jaar geleden een gaming computer gekocht bij Redux Gaming. Deze begon echter na een paar maanden te crashen tijdens het gamen. PC ingestuurd voor reparatie, waar een nieuw moederbord is geplaatst. Nu, een maand of twee later, gebeurt hetzelfde weer. Gezien Redux Gaming failliet gegaan is, kan ik daar niet meer terecht (zelfs met garantie).
Mijn vraag is dus, wie heeft er info/tips voor een goede en betrouwbare computer reparatie winkel in Amsterdam en omstreken? Ik vermoed dat mijn problemen aan koeling liggen, maar wil dit graag laten checken door iemand die weet waar hij/zij mee bezig is, en daar eventuele upgrades te laten plaatsen (koeling en/of case).
Dank voor jullie input, en excuses als dit niet de juiste plek is!
Mijn vraag is dus, wie heeft er info/tips voor een goede en betrouwbare computer reparatie winkel in Amsterdam en omstreken? Ik vermoed dat mijn problemen aan koeling liggen, maar wil dit graag laten checken door iemand die weet waar hij/zij mee bezig is, en daar eventuele upgrades te laten plaatsen (koeling en/of case).
Dank voor jullie input, en excuses als dit niet de juiste plek is!