Zonneplan zegt contract op?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.018 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frixxion
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10-05 09:22
Hallo tweeters,

Zojuist krijg ik een mail van Zonneplan dat mijn energiecontract is opgezegd per 01-07-2023 (en het is vandaag 10-07-2023) voor zowel gas als elektriciteit. Ik heb dit niet aangevraagd en heb mij ook niet aangemeld bij een andere leverancier. Ik ben (was?) klant van Zonneplan per januari en heb sindsdien 2300kWh verbruikt aan elektra en 400m3 aan gas. Op 4 juli zijn er 23 zonnepanelen a 430wp geïnstalleerd en we zijn al lekker aan het salderen. Mijn plan was om bij zonneplan te blijven totdat ik de 2300kWh aan verbruik teruggesaldeerd heb. Als het klopt dat mijn contract nu opgezegd is gaat dit plan dus niet meer op...

Ik heb de klantenservice nog niet te pakken gekregen (de service pagina wil niet laden), maar zijn er meer mensen met deze ervaring? Zodra ik ze gesproken heb zal ik mijn bevindingen hier ook nog posten.

Rare gang van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:34

paQ

AWEF in "Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic."

[ Voor 28% gewijzigd door paQ op 10-07-2023 13:35 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aartvg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50
Mijn vader en ik hebben dezelfde melding ontvangen. Verwacht foutje van Zonneplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18-09 14:36
Ik krijg zojuist ook vanuit het niets dezelfde melding dat mijn contract is opgezergd en of ik mijn Connect wil retourneren.. Apart, ik vermoed dat er iets fout is gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frixxion
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10-05 09:22
Ok, te vroeg gepost, klantenservice te pakken gekregen en het eerste bandje geeft gelijk al aan dat de mail omtrent het beëindigen van het contract genegeerd mag worden en dat dit een fout is.

Bedankt voor jullie snelle reacties! Topic mag dicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ok :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.