Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Leuk idee, maar hoe wil je edit's afvangen? Edit's worden - voor zover ik weet - niet verwerkt in de reacties die achter de nieuwe reacties notificatie staan, een harde refresh is nodig om de eventuele edit's te zien te krijgen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Geen probleem toch? Je ziet wijzigingen nu inderdaad ook niet en in dit soort topics wordt er meestal wat toegevoegd via een nieuwe post. Wat mij betreft hoeft dit niet te veranderen.Raven schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:01:
Leuk idee, maar hoe wil je edit's afvangen? Edit's worden - voor zover ik weet - niet verwerkt in de reacties die achter de nieuwe reacties notificatie staan, een harde refresh is nodig om de eventuele edit's te zien te krijgen.
Er zou in het rijtje "Koppel onderwerp - Rapporteer - Bookmark - Postreminder" een vinkje kunnen maken voor autoscroll (oid) en als je dat aan zet wordt in plaats van "Er is 1 nieuwe reactie geplaatst" gewoon die actie meteen uitgevoerd.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Als zoiets er komt, dan idd liever als optie - ik zou het zelf vooral niet willen. Grotere kans dat ik een post mis. Geen probleem in dergelijke chattopics, wel in de rest.
Of de nieuwe posts heel duidelijk als zodanig markeren.
Of de nieuwe posts heel duidelijk als zodanig markeren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)