Automatisch scrollen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:04

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om in plaats van "Er is 1 nieuwe reactie geplaatst" te tonen, gewoon die reactie te tonen?

Er zijn nogal wat topics die redelijk snel updaten, denk aan de F1 race topics tijdens de race en andere snel gaande topics. Ik lees deze graag tijdens de race, maar het is erg storend dat ik continu weer op "Er is 1 nieuwe reactie geplaatst" moet klikken om de lijst weer bij te werken.

Het zou, volgens mij, mooi zijn als er een automatische optie kwam.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leuk idee, maar hoe wil je edit's afvangen? Edit's worden - voor zover ik weet - niet verwerkt in de reacties die achter de nieuwe reacties notificatie staan, een harde refresh is nodig om de eventuele edit's te zien te krijgen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:04

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Raven schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:01:
Leuk idee, maar hoe wil je edit's afvangen? Edit's worden - voor zover ik weet - niet verwerkt in de reacties die achter de nieuwe reacties notificatie staan, een harde refresh is nodig om de eventuele edit's te zien te krijgen.
Geen probleem toch? Je ziet wijzigingen nu inderdaad ook niet en in dit soort topics wordt er meestal wat toegevoegd via een nieuwe post. Wat mij betreft hoeft dit niet te veranderen.

Er zou in het rijtje "Koppel onderwerp - Rapporteer - Bookmark - Postreminder" een vinkje kunnen maken voor autoscroll (oid) en als je dat aan zet wordt in plaats van "Er is 1 nieuwe reactie geplaatst" gewoon die actie meteen uitgevoerd.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als zoiets er komt, dan idd liever als optie - ik zou het zelf vooral niet willen. Grotere kans dat ik een post mis. Geen probleem in dergelijke chattopics, wel in de rest.

Of de nieuwe posts heel duidelijk als zodanig markeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)