Alternatieve VPS hosting partij gezocht voor Combell en TWS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:37
TLDR
ik zoek een zakelijke VPS hostingpartij
- In Nederland
- Met ISO27001/NEN7510
- Met 24/7 telefonische support
- Die niet onderdeel is van de Combell / TWS groep
- Liefst met een Equinix of vergelijkbaar DC
- Linux kennis
- Waar jij goede ervaringen mee hebt qua support bij incidenten.

Ik host een aantal services voor klanten (simpele VPS, maar wel ISO27001 NEN7510 nodig van de hoster).

Vroeger deed ik dit bij Byte, tot dit Combell werd en ik niet zo blij meer werd door de service en support. Daarom naar transip gegaan die prompt Combell werd. Afgelopen maand kwam ik er achter dat transip nu by default de firewall een nieuwe VPS uitzet, waarop onze nieuwe VPS prompt bedolven werd onder de hackpogingen. Toen ik ze probeerde te bellen kwam ik er achter dat dat niet meer kon, dus kon ik het alsnog zelf allemaal proberen op te lossen.

Wie heeft er aanbevelingen? Ik heb zelf in de achterhoek al wat bedrijven gevonden (icehosting, novoserve)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 12:48
Zoek je dit managed, of unmanaged? Ik ben voor zakelijke klanten die veiligheid en betrouwbaarheid belangrijk vinden tot nu toe alleen maar tevreden geweest over https://www.exonet.nl/. Geloof niet dat ze unmanaged meer aanbieden; maar dat moet je denk ik ook niet willen als ISO certificering heel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:37
@Nielsvr Goede vraag - op zich mag beide: we deployen nu ook apps op Openshift, maar vaak is managed wel zo veel duurder dat het niet altijd uit kan.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 02-10 18:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t.martinali
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 11:53
24/7 telefonische support zal lastig zijn gok ik.
Anders Tilaa inderdaad een aanrader.