Toon posts:

[T.net] XP gekraakt nieuws??

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwsposting die op dit moment op de frontpage staat moet m.i. maar weggehaald worden. T net probeert het imago op te houden van een serieuze nieuwssite, en weert alle illegale links van haar fora en frontpage. Een beetje tegenstrijdig is dan wel het feit dat een nieuwsposting wordt geplaats met daarin een link naar een handleiding om XP illegaal op je PC te krijgen. Ik kan me voorstellen dat je daar last van kan krijgen met de autoriteiten, niet dan?? Otis plaats terecht een posting dat deze nieuwsdraad niet gepost had mogen worden, echter hij staat er nog steeds.

actie AUB? als jullie er anders over denken, heb ik waarschijnlijk een verkeerd beeld van tweakers.net :(

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 16:04

Damian

Insane Obtrusion

Wat een bullshit, staat er in de post dan hoe je hem moet kraken, en waar je die bestanden moet downloaden??

Denk niet dat dit erg is, het is gewoon nieuws...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

ff topictitel aangepast om hem wat aandachtstrekkender te maken voor de juiste mensen. :)

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb het overigens ff gelezen en niks boeiends gevonden ?

Kun je misschien wat specifieker zijn ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
KDZ, het wijzen op of referen naar links waar illegale software of kraakprogramma's te krijgen zijn is tegenwoordig ook strafbaar in Nederland

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 03 september 2001 16:29 schreef Martin het volgende:
KDZ, het wijzen op of referen naar links waar illegale software of kraakprogramma's te krijgen zijn is tegenwoordig ook strafbaar in Nederland
Ja, waar vind je die dan ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Gameover,

In het stukje zelf staat een link naar planet multimedia, in het tekstje op Planet multimedia staat een link naar [url="http://************"]************[/url], alwaar je cracks en andere leuke tooltjes vind.

Ik ben zelf geen heilige, maar kan me zo voorstellen dat t net hier last mee kan krijgen?

Ook in de reply's op de topic komen veelvuldig hints en links naar illegale sites terug, deze worden wel verwijderd, maar toch.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 16:33 schreef Martin het volgende:
In het stukje zelf staat een link naar planet multimedia, in het tekstje op Planet multimedia staat een link naar [url="http://************"]************[/url], alwaar je cracks en andere leuke tooltjes vind.
Sja, das weer het probleem van Planet Multimedia, naar PM linken is niks mis mee, en als je maar genoeg doorklikt kom je denk ik altijd wel bij iets illegaals uit.
Op Planet Multimedia staat niet direct iets illegaals.
Daarnaast is aangeven dat er iets gekraakt is toch niet fout?
Dat is gewoon interessant nieuws, waarom zou je dat verborgen willen houden?

Verwijderd

Ik vind dat de naam van het zipbestand anders moet gaan heten of moet orden weggehaald. Zoek maar op het internet en je vindt dat zipbestand!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op maandag 03 september 2001 16:33 schreef Martin het volgende:
Gameover,

Whats next? Een verbod op links naar google?!

Verwijderd

Topicstarter
poohbeer,

Ik probeer alleen maar uit te vinden wat de admin's van dit soort postings vinden, ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier blij mee is, en google is iets anders dan rechtstreeks naar cracks verwijzen. En de meeste mensen hier weten die links zonder hulp ook wel te vinden

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik bemoei mij nooit met het nieuws, maar het staat ook op Nu.nl dat bericht. En Nu.nl is van Ilse Media.

Verwijderd

waarom zijn die links eigenlijk weggehaald nu uit dit topic :?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 03 september 2001 16:55 schreef Tom het volgende:
Ik bemoei mij nooit met het nieuws, maar het staat ook op Nu.nl dat bericht. En Nu.nl is van Ilse Media.
Je bedoelt dat ze beter daar naartoe door kunnen linken, ivm de warez die op PM gelinked staan ?

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 03 september 2001 16:56 schreef BBQ-Man het volgende:
Omdat die wel rechtstreeks naar die warez site gingen. :)

Aannames zijn fataal.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Omdat die site illegale zooi bevat en Tweakers en GoT daar niets mee te maken willen hebben

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Omdat er op die site wel directe links naar cracks staan :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Tegelijk :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Er wordt onderzocht wie dit on-line heeft gezet. Echt veel nieuwswaarde heeft deze post IMHO idd niet. Maar om nou te zeggen dat het illegaal is..

Verwijderd

T.net mag best aangeven wanneer iets is gehacked of gekraakt, net zoals Planet Multimedia dat mag (en nu doet). Afgezien van de naam van dat zip-bestand zie ik niets dat ons evt. in de problemen zou kunnen brengen. Die bestandsnaam die PM noemt is an sich volgens mij ook geen probleem, alhoewel het aan de andere kant wel een aanleiding is. Echter is het eerder voorgekomen (dat namen van hacktooltjes gewoon genoemd worden) dus ik zie niet echt de noodzaak om dit te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Gameover :)

maakte mezelf er nu ook schuldig aan :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op maandag 03 september 2001 16:58 schreef RenevdVeen het volgende:
Er wordt onderzocht wie dit on-line heeft gezet. Echt veel nieuwswaarde heeft deze post IMHO idd niet. Maar om nou te zeggen dat het illegaal is..
WinXP gekraakt geen nieuwswaarde?!
Wat zeg je nu toch? Da's GROOT nieuws. Zelfs op niet tech nieuwssites hebben ze't al geplaatst.. geen nieuws :?

• Tom
  • Niet online

Tom

Btw, vind het nogal slecht dat ik:
- http://www.nu.nl/document?n=40845
- http://www.nu.nl/document?n=40889
- http://www.nu.nl/document?n=40883
eerder op Nu.nl kan lezen dan hier op t.net...

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 10:15 schreef poohbeer het volgende:

WinXP gekraakt geen nieuwswaarde?!
Wat zeg je nu toch? Da's GROOT nieuws. Zelfs op niet tech nieuwssites hebben ze't al geplaatst.. geen nieuws :?
Mwah, worden niet alle Windows-versies of zelfs eigenlijk gewoon alle programma's gekraakt? Da's geen nieuws, dat had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 04 september 2001 11:01 schreef Mark Timmer het volgende:

[..]

Dat stond al wel op t.net genoemd: http://www.tweakers.net/nieuws/18196
ahh okeej gelukkig :) dan had ik eroverheen gekeken denk ik.
Pagina: 1