asus tuf gaming vg27aq bouten en schroeven

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijscream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 21:29
Mijn vraag
Ik heb enkele jaren 2 monitoren op mijn bureau staan, maar nu wil ik om wat meer ruimte te maken ze aan een beugel gaan hangen. Nu komt het probleem, ik heb de gigantische dozen natuurlijk niet bewaard maar wel de bevestigings bouten/schroeven en rubbers nodig. Ik heb wel bouten/schroeven en rubbers gevonden, maar weet niet of deze bij deze monitoren horen of bij oudere die al jaren weg zijn. Heeft iemand de afmetingen van de bouten/schroeven en rubbers? Deze specs kan ik nergens vinden, ook in de online handleiding staat alleen "4 x rubbers en 4x bouten" bij wat er in het pakket moet zitten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet zoeken.
Handleiding bekenen.

Beste antwoord (via thijscream op 09-07-2023 21:02)

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:59
Zit toch een gewone vesa mount op?
En volgens de gebruiksaanwijzing zijn de rubbers en bouten optioneel wanneer je een (los van de monitor verkrijgbare) beugel hebt gekocht, ik vermoed dat die daar bij zitten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Je kunt toch kijken of de bouten die je hebt gevonden passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijscream
Klopt, kan het proberen. Thanks voor het meedenken. Wil alleen niet hetzelfde als een jaar of 8 geleden waarbij ik te lange bouten erin gedraaid had en er 4 bobbels op het scherm te zien waren en het scherm kapot was. Ben daar een beetje bang voor, maar zal bij moderne monitoren wel niet kunnen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:59
Zit toch een gewone vesa mount op?
En volgens de gebruiksaanwijzing zijn de rubbers en bouten optioneel wanneer je een (los van de monitor verkrijgbare) beugel hebt gekocht, ik vermoed dat die daar bij zitten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijscream
Ik heb gekeken, zitten inderdaad bij de mount erbij.