Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Suc6
P.S probeer ook ff wat settings ietsjes lager en kijken hoe het er dan uitziet.
De hercules MX is niet de beste kaart om max payne te draaien.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Heb verschillende bios opties geprobeerd. Als ik opnieuw install, ben ik dan niet m'n savegame kwijt?
En btw: als ik aan het spelen ben gaat hij om de 25 seconden of wat telkens weer ff 5 seconden zitten laden en dan gaat hij weer verder.
Als ik eenmaal loopt draait het zonder schokken of wat.
Waarom moet ik in godsnaam met een Geforce2 MX glide gaan draaien?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
de meeste games laten je savegames gewoon staan bij een uninstall, dus als je daarna weer in dezelfde dir installt staan ze er waarschijnlijk nog... je zou ze ook ff kunnen backuppen natuurlijkOp maandag 03 september 2001 19:08 schreef DeathKnight het volgende:
Nu wordt ik er helemaal gek van, het gaat niet meer weg
Heb verschillende bios opties geprobeerd. Als ik opnieuw install, ben ik dan niet m'n savegame kwijt?
En btw: als ik aan het spelen ben gaat hij om de 25 seconden of wat telkens weer ff 5 seconden zitten laden en dan gaat hij weer verder.
Als ik eenmaal loopt draait het zonder schokken of wat.
Waarom moet ik in godsnaam met een Geforce2 MX glide gaan draaien?
Chieck eens met de makers misschien weten zij wel een oplossing.
PIII 800@804 Mhz
Alleen het oude probleem van ontspoorde mp blijft
Ik vind het gelijk niet leuk meer als het zover is.
btw glide installen helpt niet MP is een direct3d game only.
Bier, Whiskey en Metal!!
irriteerde mij eerst ook ontzettend......maar ja niks aan te doenOp maandag 03 september 2001 23:53 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb hem nu op een andere schijf geinstalleerd, de laadtijden zijn nu 10x zo snel.
Alleen het oude probleem van ontspoorde mp blijft
Ik vind het gelijk niet leuk meer als het zover is.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
En nu heb ik dat probleem niet meer gehad.
Spel is erg leuk totdat ze opeens verwachten dat je gvd 50man met een hondbalknuppel moet neermeppen
Slaat echt helemaal nergens op. Ik haat het in spellen als ik al m'n wapens kwijt bent omdat de pleuris held of gevangengenomen wordt of stoere mixdrankjes drinkt.
Maar als ik daarna met een honkbalknuppel en health op 50 en heel leger moet gaan verslaan begin ik toch te twijfelen of ze daarzo wel sporen.
Wat ik ook doe, ik krijg het soms voor elkaar 2 mongolen neer te slaan, heb ik ff dubbele machinegun, en dan zijn m'n kogels op en staan er 20 man voor de deur met afgezaagde shotguns, machinegeweren, pistolen en heel de tiefuszooi.