May Payne irritant clipping probleem

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 15:27

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Als ik max payne speel krijg om de zoveel tijd een irritant probleem. Max payne lichaam ziet er verneukt uit, en het lijkt net of z'n nek de hele tijd op een neer schud, dat loopt erg zwaar zaad. En ook als ik op iemand wil schieten zit dan z'n lichaam ervoor.

Wat de neuk kan ik hier aan doen? Ik wordt er onderhand wel gestoord van. Ik moet telkens het spel afsluiten en opnieuw opstarten, en soms werkt ook dat niet eens.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

heel raar probeer het eens op nieuwe te Installeren

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
installeer direct x 8.0a enne open GL. En dan ff max payne de-installeren en dan weer ff installeren kijken wat er dan gebeurt.

Suc6

P.S probeer ook ff wat settings ietsjes lager en kijken hoe het er dan uitziet.
De hercules MX is niet de beste kaart om max payne te draaien.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Nu wordt ik er helemaal gek van, het gaat niet meer weg :(

Heb verschillende bios opties geprobeerd. Als ik opnieuw install, ben ik dan niet m'n savegame kwijt?

En btw: als ik aan het spelen ben gaat hij om de 25 seconden of wat telkens weer ff 5 seconden zitten laden en dan gaat hij weer verder.

Als ik eenmaal loopt draait het zonder schokken of wat.

Waarom moet ik in godsnaam met een Geforce2 MX glide gaan draaien?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

zelfde clipping probleem heb ik hier ook, MP overnieuw starten helpt meestal wel

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 19:08 schreef DeathKnight het volgende:
Nu wordt ik er helemaal gek van, het gaat niet meer weg :(

Heb verschillende bios opties geprobeerd. Als ik opnieuw install, ben ik dan niet m'n savegame kwijt?

En btw: als ik aan het spelen ben gaat hij om de 25 seconden of wat telkens weer ff 5 seconden zitten laden en dan gaat hij weer verder.

Als ik eenmaal loopt draait het zonder schokken of wat.

Waarom moet ik in godsnaam met een Geforce2 MX glide gaan draaien?
de meeste games laten je savegames gewoon staan bij een uninstall, dus als je daarna weer in dezelfde dir installt staan ze er waarschijnlijk nog... je zou ze ook ff kunnen backuppen natuurlijk

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
kan het niet gewoon de een of andere bug zij die ze per ongeluk hebben laten zitten.
Chieck eens met de makers misschien weten zij wel een oplossing.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
heb ik ook........heb er laatst ergens een screenshot van geplaatst ook..........superirri soms gaat het weg na restart en soms niet, nu wil het ook al 5 dagen niet meer weg bij mij, maarja toch bijna uitgespeeld dus boeit me niet meer zo, MP heeft wel meer bugs

PIII 800@804 Mhz

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb hem nu op een andere schijf geinstalleerd, de laadtijden zijn nu 10x zo snel.

Alleen het oude probleem van ontspoorde mp blijft :(

Ik vind het gelijk niet leuk meer als het zover is.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
vage problemen.
btw glide installen helpt niet MP is een direct3d game only.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op maandag 03 september 2001 23:53 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb hem nu op een andere schijf geinstalleerd, de laadtijden zijn nu 10x zo snel.

Alleen het oude probleem van ontspoorde mp blijft :(

Ik vind het gelijk niet leuk meer als het zover is.
irriteerde mij eerst ook ontzettend......maar ja niks aan te doen :(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

ik had het ook een tijd geleden toen heb ik wat aan de instellingen gekloot bij het begin (vraag me niet wat :P) en toen was het opgelost.. een restart van max payne fixde het btw wel... ik had toen een g-force 2 gts (toen ja 8-))

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik heb andere drivers geinstalleerd opnieuw installed, en andere grafische instellingen gebruikt. En helemaal opnieuwe begonnen.

En nu heb ik dat probleem niet meer gehad.

Spel is erg leuk totdat ze opeens verwachten dat je gvd 50man met een hondbalknuppel moet neermeppen |:( |:( :r :r

Slaat echt helemaal nergens op. Ik haat het in spellen als ik al m'n wapens kwijt bent omdat de pleuris held of gevangengenomen wordt of stoere mixdrankjes drinkt.

Maar als ik daarna met een honkbalknuppel en health op 50 en heel leger moet gaan verslaan begin ik toch te twijfelen of ze daarzo wel sporen.

Wat ik ook doe, ik krijg het soms voor elkaar 2 mongolen neer te slaan, heb ik ff dubbele machinegun, en dan zijn m'n kogels op en staan er 20 man voor de deur met afgezaagde shotguns, machinegeweren, pistolen en heel de tiefuszooi. :( :(

Pagina: 1