Hi allemaal, ik heb in 2019 een PC gebouwd met een intel 660p 1TB M2 SSD. Vandaag was ik even een nieuwe build aan het samenstellen, maar ik heb uiteindelijk besloten dat ik pas ergens in 2024/2025 een nieuwe pc wil gaan bouwen. Echter zag ik dat SSD prijzen momenteel erg laag zijn, dit bracht mij op het idee om mijn 660p te vervangen met een Samsung 970 EVO plus (1TB).
In theorie lijkt dit een behoorlijke upgrade, maar ik vraag mij af of dit het waard is in mijn situatie. Ik gebruik de PC naast alledaagse taken, voornamelijk om te gamen.
Nu is mijn vraag: Zal er een merkbaar verschil in snelheden zijn bij standaard/algemeen PC gebruik + gaming? Of is dit in mijn geval een vrij nutteloze upgrade?
Alvast bedankt
In theorie lijkt dit een behoorlijke upgrade, maar ik vraag mij af of dit het waard is in mijn situatie. Ik gebruik de PC naast alledaagse taken, voornamelijk om te gamen.
Nu is mijn vraag: Zal er een merkbaar verschil in snelheden zijn bij standaard/algemeen PC gebruik + gaming? Of is dit in mijn geval een vrij nutteloze upgrade?
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door zar op 08-07-2023 18:24 ]