Toon posts:

[TNET] Admin break?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er even om wat er onder dit draadje allemaal aan de hand is.

Eea gaat er niet erg netjes aan toe. Maar mij bekruipt een idee van partijdigheid. En mijn plezier in t.net word door dit soort acties behoorlijk vergald.

Als je ziet wat er tussen en boven de quote staat zie je dat de nieuwsposter (Matthijs, die vrij nieuw is?) onfatsoenlijk op zijn donder krijgt. En dit alles krijgt een +2 inzichtvol. :?

Mijn reaktie (die weggehaald is) was inderdaad wat flauw van mij. Sorry.

Even ter verduidelijking: ik heb er een tijdje over nagedacht, maar vond toch dat ik er wat van moest zeggen. Cookie is namelijk ongenadig aan het flamen. Niet alleen hier, maar overal waar het de laatste week over AMD of iNtel ging. Foute argumenten. En als je er wat van durft te zeggen krijg je dit ...^
Ik had cookies eigen stukje gequote en overal waar "Van Smith" stond "cookie "ingevuld. (noem het kinderachtig,.. ik heb soms een vreemd gevoel voor humor). Zo keerden Cookies woorden zich tegen hem zelf. Maar het waren niet mijn woorden.

Verder had ik nog een heel stuk erbij staan waarin ik cookies verhaal ondersteunde!!! (is ook weggehaald.)

Ik schrijf dit niet om te drammen, maar ik wil graag even horen van die Admin (wie?) wat ik dan fout gedaan heb.

zie ook TMF : mag ik even hoereren?

<edit: link toegevoegd>

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag toch netjes?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb nog niet zoveel T.net crew gezien vandaag, dus waarschijnlijk nog niet opgevallen. Waarschijnlijk druk met het inwerken van de nieuwe T.net crewmembers. :)

Aannames zijn fataal.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb je reactie weggehaald, en daarover heb je als het goed is ook een mailtje gehad.

Cookie had namelijk groot gelijk dat de originele tekst van de nieuwspost niet goed was. Het was zelfs zo erg, dat ik met mijn destijds zwaar brakke PC snel mIRC installeerde en via IRC iemand van ICQ plukte om het te laten wijzigen. Nieuwe poster, begeleider die niet goed thuis is op het gebied, kan gebeuren. Toegegeven, er zijn andere manieren om dit soort dingen te melden. Desalniettemin was de reactie van Cookie inderdaad inzichtvol, maar dat geef je zelf ook toe.

Jij vind het echter - zonder directe aanleiding - nodig om daarop te reageren met een heel verhaal over Cookie, dat volkomen overbodig en zelfs kwetsend was. Blijkbaar is dat jou gevoel voor humor, maar zeker niet het onze. Je beschuldigd hem in deze reactie van schelden, tieren en mensen persoonlijk aanvallen, terwijl ik alleen het tegenovergestelde zie gebeuren. Als je iemand beschuldigd, kom dan ook maar met links om het aan te tonen. Ik vermoed echter dat hij die #1 karma positie niet door afpersing en bedreiging heeft bemachtigd.

Nu schrijf je hier weer dat hij je regelmatig lastigvalt in draden waar een AMD vs. Intel discussie bezig is. Als jij iemand met een andere mening (in dit geval in het voordeel van Intel) als een bedreiging ziet doe je iets fout. Wat maakt jou het uit wat hij denkt? Probeer hem dan onderuit te halen met argumenten, en niet met kinderachtige verhaaltjes van
uitgekotst door T.net
en
hoe staat het met je heilige oorlog?
Op die manier verpest je ook zijn plezier.

Het is helemaal niet de bedoeling om jou plezier te verknallen, of om hem voor te trekken. Hij is het niet met jou eens, jij bent het niet met hem eens. Op Tweakers.net heb je dan twee mogelijkheden: of je dicussiert op een normale manier, of je negeert elkaar. Persoonlijke aanvallen (van wie en tegen wie dan ook) zijn niet gewenst.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Wouter bedankt.

Maar er zat ook al een stuk geschiedenis achter. Had je dat ook al gezien?

Het is ook niet mijn bedoeling om Cookie te pesten maar de eerste x dat ik hem er op wees dat hij niet zo netjes deed kreeg ik een behoorlijk lompe reaktie terug.
Cookie: "waar zijn wij nou helemaal mee bezig?"
Wil je perse gelijk hebben? Zoek een forum op zou ik zeggen.
De P4 is overhaast en met duidelijke negatief uitwerkend gesnoei in het ontwerp uitgebracht. iNtels ingenieurs hadden duidelijk een betere P4 in gedachten. Dit als paniekreaktie van het management op het succes van AMD.
Dat verhaal over optimalisatie van programmas voor P4 wil alleen maar zeggen dat alle programmas incl. div compilers speciaal hiervoor omgezet moeten worden. Dan is de P4 dus gewoon niet backwards compatible iig niet op volle snelheid.
Mooi is dat: "Jongens, wij hebben een nieuwe chip. Schrijven jullie al jullie programmas even opnieuw?"
Amd heeft nu gewoon een goed ontwerp die ook nog eens met gemak uit de fabriek rolt (goede yields) en daar profiteert iedereen (behalve iNtel) gewoon van...
En ze zitten nu echt niet te slapen bij AMD hoor!
Antwoord cookie
Niet hier gaan zeuren, Jeep. Pot verwijt ketel. Ik post net zoveel en zovaak als ik wil. Bevalt het je niet: -> klaag maar op TMF, dat is er voor.
Ik blijf vriendelijk. Voer gewoon argumenten aan... En krijg nog lompere reakties terug. Enz enz..
Dus Cookie heeft het gewoon over zichzelf afgeroepen.

Maargoed, ik had me al voorgenomen om hem niet meer dwars te zitten.

Ik had trouwens direct mijn email al ingekeken maar niks gezien...

<edit:>
ik had al tegen Cookie gezegt: Sorry. Even goede vrienden?

maar kreeg daarop geen antwoord...

"uitgekotst" zijn niet mijn woorden!

"Jihad" : cookie begon veel eerder mij van campagnevoeren te beschuldigen!!! En vervolgens op al mijn posts een zeikerig antwoord te geven.
Als jij ophoudt met jouw overbodige anti-Intel campagne op t.net, zul je waarschijnlijk van mij ook geen last meer hebben. Zie maar.
quotes van Cookie:
"Een paar interessante sidemarks": Welnee, zo interessant zijn die helemaal niet.

AMD heeft bijna 2 jaar uitverkoop gehouden

Beetje lood om oud ijzer verhaal.

En waarom zou jij je daar druk over maken?(boejuh). Het is maar net hoe je het bekijkt, Jeep.

Dat is nou net heel toevallig een heel gunstig grafiekje voor K7 processoren wat je daar hebt uitgelicht, Jeep .. Verder vergeet je dat ...bla ...Tualatin..bla..Dus zo groot als jij beweert, zullen die verschillen niet zijn...

Het is 'zielig' als je denkt dat AMD die prijzen zo laag heeft gezet uit filantropische overwegingen.
Jouw opmerking over de tijden van performance, zijn een beetje hypocriet.

Je vertelt complete onzin, ik weet niet of het nu uit louter dommigheid is, of uit de wens dingen per se met een anti-Intel visie te willen zien en uit te leggen. Ik vrees dat het een combinatie van beide is, wat hier wel vaker te constateren valt. Sterkte ermee

Weer zo'. flame-artikel waar je niets aan hebt. Louter een verzameling flames, die achter elkaar worden gezet. Als de schrijver al niet snapt waarvoor een Celeron bedoeld is, tov de Pentium, tja, dan vraag ik me af waar zijn hersens zich bevinden....
Word je toch ook niet blij van als je dat steeds als antwoord krijgt?
Ik had sterk de indruk dat hij al mijn postings aan het nalopen was... Heel irritant is dat.

Enne Otis, ik was mijn reaktie nog aan het editen...

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 20:39 schreef Jeep het volgende:
Maar er zat ook al een stukje geschiedenis achter. Had je dat ook al gezien? Het is ook niet mijn bedoeling om Cookie te pesten maar de eerste x dat ik hem (beetje lollig, van komop joh..) er op wees dat hij ook niet zo netjes deed kreeg ik een behoorlijke snauw terug.
Hoe oud ben je? volgens je profiel bijna 37. Gedraag je dan niet als een kind van 10 zonder vriendjes.
Ik probeer vriendelijk te blijven.. En krijg nog een snauw. Enz enz.. Dus Cookie heeft het gewoon een beetje over zichzelf afgeroepen.
Hoe oud ben je? volgens je profiel ong 37. Gedraag je dan niet als een kind van 10 zonder vriendjes.
(ja dit is 2 keer).

Maar trust me, we've seen this all before. Begint met een 'U' (die ook nog eens hetzelfde merk aanhing als jij, toeval?)
Maargoed, ik had me al voorgenomen om hem niet meer te plagen.
Plagen? Waarom moet je plagen, mis je je lagereschool-tijd oid? En ik vind dit niet meer onder 'plagen' vallen als in een 'gekkigheidje' uithalen bij vrienden, mensen waarvan je weet dat ze het hebben kunnen. En iemand van jouw leeftijd zou dat toch zo langzamerhand wel moeten weten.

Je bereikt alleen maar het tegenovergestelde: je sympatiseert met product A, en verdedigt dat met hand en tand tegen iedereen die iets positiefs zegt over een concurrerend product B. Mensen die toevallig ook A wel 'aardig' vinden, maar jouw gedrag erbij zien, denk je werkelijk dat die in 1 adem genoemd willen worden met zo'n fanaat als jij? Als je denkt van wel, zet dan de grijze rakkers nog maar es aan het werk.

/me , die de merk-fetisjisten, nichemarkt-producten-zealots en andere extremici meer dan beu is.

Verwijderd

Topicstarter
Otis, je draait de zaken om!

en wil je dat verkeerd gequote ff weghalen, ik heb het tenslotte zelf al gewijzigd.

En je hebt het niet doorgelezen :(. Ik ben niet degene die fanatiek is. Voor intel of amd of wat dan ook.

En wat heeft leeftijd er mee te maken? Ik heb geen idee hoe oud Cookie is, maar aan zijn lompe gedrag te zien kan hij er wel tegen!

Verwijderd

Topicstarter
en verdedigt dat met hand en tand....(rest weggehaald)
Otis, heb je enig idee waar het over gaat? Ik blijf continu objectief vergelijken. Goeie punten van de een en van de ander noemen. Geef Cookie zelfs gelijk als hij dat heeft...

Ik fanaat??? Alleen als ik iets onrechtvaardigs zie!
In alle postings die ik gegeven heb bepaald niet!!!

Verwijderd

Topicstarter
Otis: ...weggehaald...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als ik die quotes zo lees is Cookie inderdaad ook niet altijd even vriendelijk (disclaimer: ik ken de context niet). Het lijkt er op dat beide kanten hebben bijgedragen om de situatie te verergeren. Een echte 'schuldige' aanwijzen is dan ook niet echt mogelijk, ook niet belangrijk. Botsende karakters zullen we maar zeggen.

Wij willen gewoon geen persoonlijke vete's zien op onze frontpage, niet van jou, niet van Cookie en niet van wie dan ook. Cookie negeert je op het moment, dus ik zou je adviseren een tijdje gewoon hetzelfde te doen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Strijdbijl begraven :)

Ik wou alleen ff van die partijdigheid af.
(wil Otis nog wel ff zijn/mijn zooi weghalen, want dat helpt nou niet bepaald)

Ik reageer nog wel op Cookie, maar dan gewoon. En weer net zo vriendelijk als voorheen. Het komt wel eens rot mijn strot uit, maargoed.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een quote van mijzelf voor Otis...

Omdat ie er zo van houd :z
En het nog niet gelezen had... :Z
Ik ben niet anti-iNtel. Getuige het feit dat de machine waar ik al die 'overbodige' replies op intik zelfs twee iNtel processoren en een iNtel chipset zitten.
Loopt wel vaak onverklaarbaar vast trouwens Maarja, die is ook al twee jaar oud. En in die tijd kan er veel veranderen.
offtopic:
Verder geef ik alleen tegengas. Jij voert hier de campagne. En we zitten hier niet op een forum, dus laten we er maar gauw mee ophouden.
Even goeie vrienden?

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 21:52 schreef Jeep het volgende:
Ik wou alleen ff van die partijdigheid af.
(wil Otis nog wel ff zijn/mijn zooi weghalen, want dat helpt nou niet bepaald)
Ik pieker er niet over. Ik heb mijn mening geventileerd net zoas jij dat doet. Jij haalt ook zeker niets weg, dus waarom moet ik dat dan wel doen? Beetje scheve verhouding.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde eigenlijk dat jij dingen van mij quote die er niet meer staan...

Maar ja, jij hebt het hier voor het zeggen dus je gaat je gang maar.

Je komt alleen niet erg onpartijdig of evenwichtig over...

Begint gelijk te schelden (fanaat,.. je lijkt wel een...) en te insinueren (was jij dat soms ook...)
Omdat ik me hevig in zit te houden en wat vriendelijkere woorden zoek (plagen) ga jij dat een beetje belachelijk lopen maken. Lekkere vent ben jij...

Waar het me om ging: ik probeer iemand te wijzen op zijn slechte gedrag waarop die zich in alle hevigheid tegen mij keert. Het nadeel is alleen dat ik niet onpartijdig ben. En hij blijkbaar een bevoorrechte positie heeft.
Otis , die de merk-fetisjisten, nichemarkt-producten-zealots en andere extremici meer dan beu is
Daar kan ik heel goed inkomen. Maar nogmaals: je hebt het precies tegen de verkeerde persoon. Ik probeerde er wat aan te doen en kreeg de kous op mijn kop.

Evengoed hebben marktleiders hun fanatieke aanhangers. Lood om oud ijzer.

Verwijderd

Topicstarter
Otis: ik verzoek je nogmaals vriendelijk

Wil daar waar je mij gequote hebt, en dit niet meer met mijn tekst overeenstemt, mijn woorden weghalen of zo wijzigen dat dit weer met het origineel overeenstemt?

Je eigen tekst mag je gewoon laten staan. Dat is toch voor je eigen verantwoording. Hoewel ik het positief zou vinden als je je onterechte aanvallen zou weghalen.

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:00 schreef Jeep het volgende:
Otis: ik verzoek je nogmaals vriendelijk

Wil daar waar je mij gequote hebt, en dit niet meer met mijn tekst overeenstemt, mijn woorden weghalen of zo wijzigen dat dit weer met het origineel overeenstemt?

Je eigen tekst mag je gewoon laten staan. Dat is toch voor je eigen verantwoording. Hoewel ik het positief zou vinden als je je onterechte aanvallen zou weghalen.
Als jij hier iets neerplempt en ik quote dat, en jij vindt dat niet leuk, dan is dat heel erg jammer, maar dat had je eerder moeten bedenken. Ik ga echt niet de teksten die ik van iemand quote (en dat zijn echt jouw teksten) later wijzigen want, oh dear, ze komen niet meer overeen met wat de persoon eerder zei.

Verder zou ik het erg fijn vinden dat je de energie die je nu steekt in het aan mij richten van 'je valt mij aan'-achtige woorden, voortaan steekt in het voorkomen van het deponeren van teksten die je later wijzigt omdat ze niet overeenkomen met wat je eigenlijk wilt zeggen.

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 15:25 schreef Jeep het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat jij dingen van mij quote die er niet meer staan...

Maar ja, jij hebt het hier voor het zeggen dus je gaat je gang maar.
Je komt alleen niet erg onpartijdig of evenwichtig over...

Begint gelijk te schelden (fanaat,.. je lijkt wel een...) en te insinueren (was jij dat soms ook...)
Omdat ik me hevig in zit te houden en wat vriendelijkere woorden zoek (plagen) ga jij dat een beetje belachelijk lopen maken. Lekkere vent ben jij...
Goed, ik zeg dit 1 keer: dit is verspilde moeite. Ik ben echt niet van plan me in een discussie te laten zeuren door iemand, met bewoordingen zoals hierboven vermeldt. (die je later wellicht weer wijzigt zodat de quote niet overeenkomt...). Je bent over een paar dagen 37, get a life, FFS.

Ik heb het overigens hier niet voor het zeggen, noch voel ik me gedwongen om ONpartijdigheid in acht te nemen, tenslotte ben ik net als ieder ander hier een normale bezoeker zonder enige extra rechten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan jouw post niet wijzigen en daarom vraag ik het vriendelijk.

Maarja, iets vriendelijk vragen aan iemand als jij (een puber van 31 jaar oud) is idd verspilde moeite.

Normaal fatsoen heb je dus niet.

PS: je partijdigheid is genoteerd...

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:58 schreef Jeep het volgende:

Maarja, iets vriendelijk vragen aan iemand als jij (een puber van 31 jaar oud) is idd verspilde moeite.

LOL

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 16:58 schreef Jeep het volgende:
Maar als ik dat weiger is het hek van de dam, of niet?

ENIG respect voor andermans mening is je kennelijk vreemd. Naja, dat was geen nieuws :D
Gelukkig is dat overgekomen.
Klopt. Abnormaal fatsoen wel, maar dat is idd een andere categorie.
Toch wel met een ROOD potlood?
Pagina: 1