Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Twee doelen: Ik wil graag mijn PC sneller maken en ik zou een tweede beeldscherm willen. Ik merk dat hij 5 minuten doet over opstarten en het opstarten van spelletjes duurt lang en is buggy. Als ik een bijv. een spelletje LoL opstart, dan is de loadingscreen van het eerste spelletje altijd langzaam en blijft hangen. Deze PC is puur voor gamen. Ik speel spellen zoals LoL, WoW, Planet Zoo en Sims. Ik wil dat deze spellen soepel opstarten en soepel verlopen.
Ik had al een aantal dingen opgezocht en mijn PC opgeschoond (met CC Cleaner en AVG). Ik las dat een nieuwe memory card kon helpen, dus die heb ik recent aangeschaft. Dit hielp wel met de snelheid bij alt+tab, maar niet met opstarten. Ook heb ik maar één schijf: de C schijf. Hier kan 3 TB op en 1,8 TB is nog beschikbaar.
Welke tweede beeldscherm zal ik aanschaffen? Ik dacht aan degene die ik al heb of hebben jullie een beter idee?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Geen vast bedrag, dacht zelf max. 300-500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta overal voor open, maar het moet wel compatible zijn met wat ik heb. Ik ga geen volledig nieuwe PC kopen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn PC is als volgt gebouwd:
CPU: Intel Core i5-6400 2.7 GHz Quad-Core Processor
Motherboard: Gigabyte GA-B150-HD3P ATX LGA1151 Motherboard
Memory: Corsair Vengeance LPX 32 GB (2 x 16 GB) DDR4-3600 CL18 Memory
Storage: Western Digital Blue 2 TB 3.5" 5400 RPM Internal Hard Drive
Video Card: MSI GAMING GeForce GTX 960 4 GB Video Card
Case: BitFenix Nova ATX Mid Tower Case
Power Supply: Corsair RM550x 550 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply
Monitor: LG 24MP47HQ 23.8" 1920 x 1080 60 Hz Monitor
Graag hoor ik jullie meningen en ideeën
Graag in normale taal
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Twee doelen: Ik wil graag mijn PC sneller maken en ik zou een tweede beeldscherm willen. Ik merk dat hij 5 minuten doet over opstarten en het opstarten van spelletjes duurt lang en is buggy. Als ik een bijv. een spelletje LoL opstart, dan is de loadingscreen van het eerste spelletje altijd langzaam en blijft hangen. Deze PC is puur voor gamen. Ik speel spellen zoals LoL, WoW, Planet Zoo en Sims. Ik wil dat deze spellen soepel opstarten en soepel verlopen.
Ik had al een aantal dingen opgezocht en mijn PC opgeschoond (met CC Cleaner en AVG). Ik las dat een nieuwe memory card kon helpen, dus die heb ik recent aangeschaft. Dit hielp wel met de snelheid bij alt+tab, maar niet met opstarten. Ook heb ik maar één schijf: de C schijf. Hier kan 3 TB op en 1,8 TB is nog beschikbaar.
Welke tweede beeldscherm zal ik aanschaffen? Ik dacht aan degene die ik al heb of hebben jullie een beter idee?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Geen vast bedrag, dacht zelf max. 300-500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta overal voor open, maar het moet wel compatible zijn met wat ik heb. Ik ga geen volledig nieuwe PC kopen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn PC is als volgt gebouwd:
CPU: Intel Core i5-6400 2.7 GHz Quad-Core Processor
Motherboard: Gigabyte GA-B150-HD3P ATX LGA1151 Motherboard
Memory: Corsair Vengeance LPX 32 GB (2 x 16 GB) DDR4-3600 CL18 Memory
Storage: Western Digital Blue 2 TB 3.5" 5400 RPM Internal Hard Drive
Video Card: MSI GAMING GeForce GTX 960 4 GB Video Card
Case: BitFenix Nova ATX Mid Tower Case
Power Supply: Corsair RM550x 550 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply
Monitor: LG 24MP47HQ 23.8" 1920 x 1080 60 Hz Monitor
Graag hoor ik jullie meningen en ideeën