Hallo, na 11 jaar is mijn oude build er helemaal klaar mee. Dringend tijd voor iets nieuws dus. Ik heb reeds zelf een selectie componenten samengesteld maar ben benieuwd naar jullie input. Thanks!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beperkt gamen, werk, all-around browsen. Heel soms editen en renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zal ik tijdelijk nog meenemen van vorige systeem. SSD's en HDD's uit vorige build wil ik meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijk systeem waar ik opnieuw 10 jaar mee verder kan. De nieuwste games op high end blijven spelen is niet noodzakelijk, wel moet het systeem betrouwbaar en snel blijven werken voor normaal browsen en kantoor werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N/A
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N/A
Ga je overklokken?
N/A
Wat verwacht je van ons?[i]
Suggesties op de selectie die ik reeds gemaakt heb. Wat kan beter? Waar zitten potentiële bottlenecks?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beperkt gamen, werk, all-around browsen. Heel soms editen en renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zal ik tijdelijk nog meenemen van vorige systeem. SSD's en HDD's uit vorige build wil ik meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijk systeem waar ik opnieuw 10 jaar mee verder kan. De nieuwste games op high end blijven spelen is niet noodzakelijk, wel moet het systeem betrouwbaar en snel blijven werken voor normaal browsen en kantoor werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
N/A
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N/A
Ga je overklokken?
N/A
Wat verwacht je van ons?[i]
Suggesties op de selectie die ik reeds gemaakt heb. Wat kan beter? Waar zitten potentiële bottlenecks?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 188,90 | € 188,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6750 XT Gaming OC 12G | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 137,40 | € 137,40 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Voedingen | NZXT C650 Gold v2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 84,99 | € 84,99 |
| Totaal | € 1.168,09 | |||