gebruik activiteitenweergave

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyrider5096
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-05 19:28
Mijn vraag
...hallo ik zou een print moeten maken voor pioneer dj van mijn activiteitenweergave , de vraag is wat moet ik dan instellen want als ik het program open en dan naar archief ga en dan druk af , krijg ik 40 lege pagina's wat doe ik fout ??en hoe print ik anders mijn programs af die actief zijn

Relevante software en hardware die ik gebruik
...mac os 13.4.1 (22F82)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:30
Eh. Ik denk dat de support een print screen bedoelt. Ik denk niet dat ze erop zitten te wachten als jij 40 pagina’s per post op gaat sturen.

Met Shift + Command + 3 maak je een screenshot van je hele scherm. Met Shift Command + 4 kun je zelf een gedeelte van je scherm selecteren, zoals de activiteitenweergave.

Deze kun je vervolgens in je support ticket / email naar de support van Pioneer sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net even geprobeerd maar hier ook lege pagina's. Dus dat heeft geen zin.

Dan maar een paar schermafbeeldingen: CPU gesorteerd op percentage van groot naar klein en Geheugen, ook van groot naar klein.

Dat zijn de meest relevante zaken denk ik.

Desnoods, wanneer het gaat om te weinig systeembronnen zou je ook nog een Etrecheck rapport kunnen maken en die als PDF meesturen. Dat biedt soms ook een oplossing voor bepaalde zaken.

Om even een open deur in te trappen: Heb je je software al eens geprobeerd in een nieuw account op je Mac?