Hieronder een serieuze vraag die ik graag discreet wil stellen aan geregistreerde gebruikers.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 36% gewijzigd door SmurfLink op 07-07-2023 14:04 ]
I have stability. The ability to stab.
[ Voor 13% gewijzigd door happysan op 07-07-2023 14:08 ]
SmurfLink schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:03:
Welke vormen van kanker hebben ze gekregen? Dat is hier nogal relevant tot je vraagstelling.
[ Voor 9% gewijzigd door Fairy op 07-07-2023 14:10 ]
[ Voor 8% gewijzigd door hexta op 07-07-2023 14:10 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
[ Voor 5% gewijzigd door scoobs op 07-07-2023 14:12 ]
klinkt niet alsof het te maken heeft met het gebouw dan. Of jullie moeten de muren regelmatig likken... Zolang er geen longkanker bijzit zou ik me hier niet druk om maken.Fairy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:07:
[...]
***members only***
Kans is idd heel groot dat het toeval is en ik een oorzaak zoek voor iets dat niet aan te wijzen is.
I have stability. The ability to stab.
Nee het is een normaal kantoor, geen IT bedrijf op zichzelf.scoobs schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:11:
Het antwoord: Ja, is heel gek. Misschien komt het wel door de straling van specifieke IT apparatuur?
Van longkanker is inderdaad geen sprake. Het aantal mensen dat op een gemiddelde dag op het nieuwbouw deel van het kantoor rondloopt schat ik zo rond de 60-70.SmurfLink schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:13:
[...]
klinkt niet alsof het te maken heeft met het gebouw dan. Of jullie moeten de muren regelmatig likken... Zolang er geen longkanker bijzit zou ik me hier niet druk om maken.
Ga voor jezelf eens berekenen hoeveel mensen er totaal in dit gebouw voorkomen. Welk percentage daarvan nu kanker heeft en wat het gemiddelde percentage op de hele bevolking is. Waarschijnlijk wijkt het niet significant af daarvan.
[ Voor 38% gewijzigd door Fairy op 07-07-2023 14:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door BCC op 07-07-2023 14:19 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het tweede deel van mijn opmerking was dan ook een luchtig bedoelde opmerking.Fairy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:16:
[...]
Nee het is een normaal kantoor, geen IT bedrijf op zichzelf.
Er hangen geen stralers of zenders op het kantoor. Bij ICT hangt het accesspoint buiten de deur en niet boven de werkplek. Op andere kantoren weer wel, maar niet bij de personen waar het om gaat. Overigens geloof ik ook niet dat dat er iets mee te maken heeft.
Ja dat is onzin, het heeft geen nut om iets te meten als je totaal geen idee hebt wat die metingen vervolgens betekenen. Als je interesse in de materie hebt is er online een hoop te vinden. Deze online (gratis) MIT cursus bijvoorbeeld: https://openlearninglibra...Tx+22.011x+3T2018/course/ (vooral sectie 1.3 is voor jou relevant)Fairy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:00:
Hieronder een serieuze vraag die ik graag discreet wil stellen aan geregistreerde gebruikers.
***members only***
Is het heel gek als ik nu sterk de neiging heb om een geigerteller te kopen en de boel zelf ga inspecteren op verhoogde stralingswaarden of overdrijf ik dan?
[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 07-07-2023 14:41 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Wat hij zegt. In de VS is er een middelbare school waar 120 alumni een hersentumor hebben gekregen. Dan heb je het al over wat grotere aantallen en slaat de paniek toe.Croga schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:04:
2 van de 3 is statistisch gezien geen zinnige populatie om ook maar vermoedens aan te ontlenen. Als het er nou 200 van de 300 waren of 20'000 van de 30'000 dan heb je reden tot zorgen maar bij 2 van de 3.....
The school is about 11 miles from a former nuclear bomb development site, and fears are now mounting that uranium from the facility may have contaminated water or soil at the school.
Lupiano claims some of the contaminated soil was removed from the site after it shut down in 1967 - the same year Colonia High School was built. He suggested some of it may have somehow ended up on the school grounds.
Er is uitgebreid onderzoek gedaan, waarbij geen radioactief materiaal is gevonden en het aantal tumoren niet opmerkelijk hoog bleek te zijn:'Doctors said they had never seen my cancer before it was super rare, or only people that were exposed to nuclear radiation as a child living next to a nuclear power plant that was contaminating their water have this,' Lupiano said.
[ Voor 24% gewijzigd door Cass Casey op 07-07-2023 15:06 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Exact.SmurfLink schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 14:03:
Welke vormen van kanker hebben ze gekregen? Dat is hier nogal relevant tot je vraagstelling. Is daar enige correlatie te vinden of hebben we het hier over verschillende vormen en dus toevalstreffers?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq