Binnenkort moet ik voor 10 medewerkers de complete werkplekomgeving vernieuwen.
Ik ben alleen nog zoekende of ik wel of geen docking moet aanschaffen. Dit omdat ik iedereen 2 schermen wil geven die voorzien zijn van een USB hub.
De volgende componenten heb ik op het oog:
1. ThinkBook 14 Gen 4 (AMD Ryzen™ 7 5825U, 16GB RAM)
2. 2 x een Philips 276B9/00 monitor + monitorarm voor 2 schermen
3. Draadloze muis en toetsenbord
Aangezien de monitoren een USB-C hub hebben wil ik de laptop laten voeden door vanuit 1 van deze schermen de USB-C kabel te koppelen aan de laptop. Het 2e scherm wil ik dan met de 1e verbinden door deze te lussen met een display kabel. De draadloze muis en het toetsenbord wil ik dan via de laptop verbinden met bluetooth of usb.
Nu is mijn vraag of jullie kunnen beoordelen of ik er verstandig aan doe om geen apart USB docking station te kopen. De schermen hebben genoeg power delivery via USB-C dus kunnen met gemak de laptop opladen.
Maar is deze samenstelling verstandig? Hebben jullie nog advies?
Ik ben alleen nog zoekende of ik wel of geen docking moet aanschaffen. Dit omdat ik iedereen 2 schermen wil geven die voorzien zijn van een USB hub.
De volgende componenten heb ik op het oog:
1. ThinkBook 14 Gen 4 (AMD Ryzen™ 7 5825U, 16GB RAM)
2. 2 x een Philips 276B9/00 monitor + monitorarm voor 2 schermen
3. Draadloze muis en toetsenbord
Aangezien de monitoren een USB-C hub hebben wil ik de laptop laten voeden door vanuit 1 van deze schermen de USB-C kabel te koppelen aan de laptop. Het 2e scherm wil ik dan met de 1e verbinden door deze te lussen met een display kabel. De draadloze muis en het toetsenbord wil ik dan via de laptop verbinden met bluetooth of usb.
Nu is mijn vraag of jullie kunnen beoordelen of ik er verstandig aan doe om geen apart USB docking station te kopen. De schermen hebben genoeg power delivery via USB-C dus kunnen met gemak de laptop opladen.
Maar is deze samenstelling verstandig? Hebben jullie nog advies?
[ Voor 0% gewijzigd door mw2010 op 07-07-2023 14:01 . Reden: Model scherm aangepast ]