Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
@nachtnet bedankt, Firefox is twee uur geleden geüpdatet, zie ik nu. 
Versie 115.0.1 doet misschien alsof hij een desktop-browser is?
Versie 115.0.1 doet misschien alsof hij een desktop-browser is?
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
@CodeCaster ervaar je dit nog steeds? Er zou niks veranderd moeten zijn aan de kolombreedtes in de periode die jij beschrijft, wellicht was het je browser die er anders mee omgaat?
Het is een browser-dingetje, het gebeurt alleen in Firefox (en in 117.1.0 nog steeds).jelle. schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 10:03:
@CodeCaster ervaar je dit nog steeds? Er zou niks veranderd moeten zijn aan de kolombreedtes in de periode die jij beschrijft, wellicht was het je browser die er anders mee omgaat?
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 18-09-2023 00:10 ]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Het breakpoint hoort te zitten op 500 px. Dus op 500 px zie je de kolommen Topic, Topicstarter, Laatste reactie en Reacties. En op 499 px alleen Topic en Reacties, waardoor er meer ruimte is voor de topictitel. Ik krijg in Firefox niet iets anders gereproduceerd dan dit, maar jij ziet dus wat anders?CodeCaster schreef op maandag 18 september 2023 @ 00:09:
Het is een browser-dingetje, het gebeurt alleen in Firefox (en in 117.1.0 nog steeds).
Ik heb een resolutie van 1080x2340 en heb dus sinds de update van Firefox naar versie 115 last van dit probleem zoals op het screenshot in de TS.jelle. schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:23:
[...]
Het breakpoint hoort te zitten op 500 px. Dus op 500 px zie je de kolommen Topic, Topicstarter, Laatste reactie en Reacties. En op 499 px alleen Topic en Reacties, waardoor er meer ruimte is voor de topictitel. Ik krijg in Firefox niet iets anders gereproduceerd dan dit, maar jij ziet dus wat anders?
Daarvoor (en in Brave 1.57, Chromium 116 nog steeds) ziet het er zo uit als op het screenshot van @nachtnet.
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Pagina: 1
/f/image/RlK32L1wofAEOC63yxfYyDjd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wHY2dpzdOIFOlXja04Enizbo.png?f=fotoalbum_large)