Tomtom Go Exclusive werkend krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyAngel
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-05 13:04
Hallo iedereen

Ik ben nu al meerdere uren aan het worstelen!! om mijn nieuw gekochte Go Exclusive werkend te krijgen. Eerst probeerde ik in contact te komen met de helpdesk maar er is een stomme nutteloze bot die er niks van snapt, pff

Ik heb een TT-account, waar ik mijn oude Go 6100 en Go Premium X had geregistreerd.
Ik dacht dat het gemakkelijk zou zijn om het nieuwe apparaat te registreren, maar het werkte helemaal niet. Nadat ik (zoals geadviseerd) de Exclusive twee uur had geladen doorloop ik alle stappen, zoals land, naam, wifi, bluetooth enz.

Vervolgens heb ik de nieuwste versie van MyDrive Connect (Windows 11) geopend, dan heb ik de Exclusive in een USB-poort van mijn pc gestoken en de Exclusive opgestart. Daarna ging ik naar MyDrive waar ik mijn login voor mijn TomTom-account moest invullen om updates te krijgen en te synchroniseren met mijn rit. En daar begonnen de problemen .. Elke keer dat er problemen zijn met de toegang tot TTS verschijnt er een zeur. Probeer het later opnieuw, wat ik verschillende keren heb gedaan.

En de wifi, is verbonden, maar geen internet. Het is nu hopeloos. Vroeger kon je makkelijk de helpdesk bellen en die losten problemen snel op. Maar dit maakt me gek..

Is er iemand hier op dit forum die hier ervaring mee heeft en me hopelijk kan helpen dit op te lossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-06 14:35
wellicht heb je een RMA. eventueel de Tomtom een reset geven?