filezilla client opent niet full screen in windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36
Mijn vraag
...
als ik in de taakbalk op de snelkoppeling van filezilla client dubbelklik ( of via de start) dan opent filezilla niet fullscreen.
boven de snelkoppeling zie ik dan wel een blauwe streep dat het programma actief is; druk ik op de snelkoppeling, dan komt het programma niet tevoorschijn.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik zie dus boven de snelkoppeling een blauwe lijn maar als ik dan op de snelkoppeling ga staan en klik opent filezilla geheel niet op het bureaublad.
Filezilla helemaal verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen; alle andere snelkoppelingen werken wel normaal. Het is sinds vandaag ineens gekomen. (na windows update?)

Beste antwoord (via jenk op 06-07-2023 23:11)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Probeer eens met Windows toets en de pijltjes het venster te verplaatsen naar een andere plek, dat zorgt ook dat het venster een andere grootte aanneemt.

EDIT:
Als dat niet werkt, kun je proberen met de 'move' of 'verplaatsen' optie het venster te verplaatsen. Ik weet alleen even de toetscombinatie daar niet voor.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2023 23:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Probeer eens met Windows toets en de pijltjes het venster te verplaatsen naar een andere plek, dat zorgt ook dat het venster een andere grootte aanneemt.

EDIT:
Als dat niet werkt, kun je proberen met de 'move' of 'verplaatsen' optie het venster te verplaatsen. Ik weet alleen even de toetscombinatie daar niet voor.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 06-07-2023 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36
Dank je wel CH4OS, door jou tip heb ik het probleem gevonden. Af en toe werk ik met een tweede scherm en dan gebruik ik de windows optie scherm uitbreiden. Deze optie stond nog aan terwijl het 2de scherm uit stond. Door de tip van jou zag ik ineens aan de zijkant van mijn eerste scherm iets bewegen; dit was dus het filezilla scherm.