Mijn internetsnelheid is sinds ik verhuist ben superinstabiel. Na 10 nieuwe modems te hebben gekregen van telenet omdat mijn downloadsnelheid te laag blijft en af en toe mijn internet volledig wegvalt voor enkele seconden. Het fast-team van telenet heeft een weekje mijn modem uitgelezen en vastgesteld dat er onverklaarbare dingen waren. Hun advies was dat er wss storing was met een apparaat in het netwerk (bvb draadloze printer). Ondertussen overgeschakeld naar proximus en de problemen blijven aan. Technieker die in de straat woont zei dat een stabiele snelheid van 60mbs kon gegarandeerd worden. Echter laatste tijd een downloadsnelheid van 2,5mbs en een upload van 11mbs. In een goed moment snelheid van 35mbs.
Ik dacht dat het aan mijn netwerkkaart lag maar ook op WiFi dezelfde snelheid. De utp kabel zit rechtstreeks verbonden op de modem en deze is 2 jaar geleden volledig opnieuw aangelegd (cat 6) en uitgemeten.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen om dit probleem te herstellen?
Ik dacht dat het aan mijn netwerkkaart lag maar ook op WiFi dezelfde snelheid. De utp kabel zit rechtstreeks verbonden op de modem en deze is 2 jaar geleden volledig opnieuw aangelegd (cat 6) en uitgemeten.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen om dit probleem te herstellen?