Hallo,
Onlangs met behulp van wat tweakers deze pc samengesteld:
Op papier een prima middenklasser dacht ik. PC is met name gebouwd voor Flight Simulator en andere sim-games. Nu vallen mij de uiteindelijke graphics flink tegen. Ook wel last van stuttering. Ik heb het vermoeden dat in dit geval mijn antieke monitor het niet meer aankan. (Huis tuin en keuken 27” van minstens 10 jaar oud)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een een mooi 34” inch scherm waarbij m’n pc goed tot zijn recht komt. Ik heb hier inmiddels al aardig wat over gelezen maar ik kom er niet uit. (Ik kom er wel uit, maar dan zit ik op een 1000 euro+ monitor, en dat heb ik er niet voor over) Heb een tijdje deze op het oog gehad:
uitvoering: Gigabyte G34WQC A Zwart
Alleen daar lees ik weer negatieve reviews over. Dit is overigens wel mijn prijsklasse. Ongeveer 400 euros.
Kortom, hebben jullie nog tips voor een goeie bijpassende monitor? Hij mag een kromming hebben, en 1440p zie ik ook wel zitten. 144hz is wat mij betreft geen harde eis omdat ik toch geen first person shooters ga spelen.
Ik hoor het graag
Onlangs met behulp van wat tweakers deze pc samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 467,89 | € 467,89 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 GAMING X AX (rev. 1.0) | € 204,19 | € 204,19 |
1 | Videokaarten | XFX Speedster MERC 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black | € 659,- | € 659,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 Zwart | € 0,- | € 0,- |
2 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 104,89 | € 209,78 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold v2 | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 2TB | € 86,33 | € 86,33 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.831,99 |
Op papier een prima middenklasser dacht ik. PC is met name gebouwd voor Flight Simulator en andere sim-games. Nu vallen mij de uiteindelijke graphics flink tegen. Ook wel last van stuttering. Ik heb het vermoeden dat in dit geval mijn antieke monitor het niet meer aankan. (Huis tuin en keuken 27” van minstens 10 jaar oud)
Ik ben eigenlijk op zoek naar een een mooi 34” inch scherm waarbij m’n pc goed tot zijn recht komt. Ik heb hier inmiddels al aardig wat over gelezen maar ik kom er niet uit. (Ik kom er wel uit, maar dan zit ik op een 1000 euro+ monitor, en dat heb ik er niet voor over) Heb een tijdje deze op het oog gehad:
uitvoering: Gigabyte G34WQC A Zwart
Alleen daar lees ik weer negatieve reviews over. Dit is overigens wel mijn prijsklasse. Ongeveer 400 euros.
Kortom, hebben jullie nog tips voor een goeie bijpassende monitor? Hij mag een kromming hebben, en 1440p zie ik ook wel zitten. 144hz is wat mij betreft geen harde eis omdat ik toch geen first person shooters ga spelen.
Ik hoor het graag