Wekker zetten obv agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 931 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TamaraBoek
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik probeer een automatisering te maken waarmee er automatisch een wekker wordt gezet op basis van mijn agenda.
Ik kom er alleen echt helemaal niet uit.

Ik heb heel weinig ervaring hiermee, maar ik kan ook nergens voorbeelden vinden.

Beste antwoord (via TamaraBoek op 09-07-2023 11:10)

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:33

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

TS probeert dat laatste ;)

@TamaraBoek; zonder inhoudelijk de stappen te hebben uit mijn hoofd: (1) je zoekt in je agenda naar de eerste/vroegste afspraak, de tijd daarvan doe je minus X minuten die je nodig hebt om op te staan, je koffie te pakken en wakker te worden en (2) die som van begintijd van je afspraak minus de X minuten (3) schrijf je weg naar bijvoorbeeld een variabele. (4) Nieuwe wekker instellen voor morgen om af te laten gaan op de tijd in de variabele, en dan zou je er moeten zijn.

Dat zijn (heel) grof de stappen die je zou moeten nemen in je automatisering, en daarmee kun je wellicht al voorbeelden van die losse stappen vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 07-07-2023 16:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Volgens mij 2 opties.
In de afspraak zet je een alert x tijd vooraf.
Of je kijkt om Siri Shortcuts te gebruiken hiervoor.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:33

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

TS probeert dat laatste ;)

@TamaraBoek; zonder inhoudelijk de stappen te hebben uit mijn hoofd: (1) je zoekt in je agenda naar de eerste/vroegste afspraak, de tijd daarvan doe je minus X minuten die je nodig hebt om op te staan, je koffie te pakken en wakker te worden en (2) die som van begintijd van je afspraak minus de X minuten (3) schrijf je weg naar bijvoorbeeld een variabele. (4) Nieuwe wekker instellen voor morgen om af te laten gaan op de tijd in de variabele, en dan zou je er moeten zijn.

Dat zijn (heel) grof de stappen die je zou moeten nemen in je automatisering, en daarmee kun je wellicht al voorbeelden van die losse stappen vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Bastiaan op 07-07-2023 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikerboy52
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22-02 19:13
beste ik probeer in mn One plus 12R (nieuwe telefoon )r in mijn Agenda een wektijd in te stellen bijv om 7.00 wekker aflopen als ik om kwart over 7 eruit moet.
maar ik hoor geen signaal / geeft geen signaal. Staat wel op niet storen
Dit ging wel op mn Oneplus 10 , heb hetzelfde op mn nieuwe telefoon ingesteld maar hoor of krijg geen signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@Bikerboy52 het is niet handig om andermans topic te kapen, zeker als het hier om een Android telefoon gaat i.p.v. een iPhone. Je kunt beter een topic openen in Android smartphones en tablets Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.