Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huidige systeem is van 2020, alweer zo'n 3 jaar oud, ik wil het liefst enkel de GPU en CPU upgraden met behoud van huidige componenten indien mogelijk omdat de moba e.d. toen de tijd best high end waren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het is een upgrade dus denk max €750,- zoiets. Ik verkoop daarbij mijn huidige CPU en GPU dus daar ontvang ik ook weer wat geld voor. Al met al misschien een klein beetje bijleggen.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU en GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur AMD CPU en GPU i.v.m. prijs kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een GPU die goed koelt vind ik belangrijk.
Ga je overklokken?
Huidige systeem is overclockt.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Max maar wel safe.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Nu er nieuwe GPU's zijn vind ik het wel weer tijd om te upgraden, mijn systeem is van 2020, maar vandaag de dag zeker nog niet verkeerd en draait mooi mee, alleen is het altijd leuk om te upgraden!
Huidige systeem is van 2020, alweer zo'n 3 jaar oud, ik wil het liefst enkel de GPU en CPU upgraden met behoud van huidige componenten indien mogelijk omdat de moba e.d. toen de tijd best high end waren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het is een upgrade dus denk max €750,- zoiets. Ik verkoop daarbij mijn huidige CPU en GPU dus daar ontvang ik ook weer wat geld voor. Al met al misschien een klein beetje bijleggen.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 294,71 | € 294,71 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Edge Wifi | € 261,90 | € 261,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ti SUPRIM X 8G | € 839,- | € 839,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Monitors | MSI Optix MAG274QRF Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | PC speakersets | Logitech Z407 | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Waterkoeling | MSI MAG CoreLiquid 240R V2 | € 94,- | € 94,- |
| 5 | Ventilators | Arctic BioniX F140 Wit, 140mm | € 11,99 | € 59,95 |
| 1 | Toetsenborden | Roccat Vulcan 122 | € 139,99 | € 139,99 |
| 1 | Muismatten | Roccat Sense Icon XXL | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Game-accessoires | MSI MAG CH130 X | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZN | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte Aorus P850W | € 125,10 | € 125,10 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 42,89 | € 42,89 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Overige audio | iFi Audio ZEN DAC V2 | € 199,- | € 199,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.839,88 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU en GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur AMD CPU en GPU i.v.m. prijs kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een GPU die goed koelt vind ik belangrijk.
Ga je overklokken?
Huidige systeem is overclockt.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Max maar wel safe.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Nu er nieuwe GPU's zijn vind ik het wel weer tijd om te upgraden, mijn systeem is van 2020, maar vandaag de dag zeker nog niet verkeerd en draait mooi mee, alleen is het altijd leuk om te upgraden!