Wijziging review - Dreambox1964 - Notyetbritish

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 17:23
Heer geeft aan “radiostilte” te horen naar een akkoord over een advertentie, vervolgens stelt heer in 3 kwartier 3 vragen, en wordt boos als ik niet binnen 12 uur of minder, dan heb ik even niet bekeken, reageer.

Het moge duidelijk zijn dat ik hierna niet aan deze user verkoop.

Ongehoord.
Alas, negatieve review, die zo scheef is als een hoepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi, je gaat akkoord met het bod, daarmee is er een overeenkomst. Natuurlijk hoef je niet 24x7 te reageren, maar om nou te stellen dat je de overeenkomst verbreekt omdat hij 3x een vraag stelt is natuurlijk buiten proporties. Je dient de overeenkomst te eerbiedigen. Ik zie dan ook geen reden om de review te verwijderen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
Nou. Het achterlaten van een negatieve review, terwijl ik op vakantie ben waarbij de vraag gesteld wordt naar zo’n 38 minuten “bent u er nog?” Net of dat ik wel genoodzaakt wordt om dan te reageren, vind ík buiten proportie. Om daarop volgend terwijl ik naar Hamburg in de auto zit, daar gelijk een negatieve review op te plaatsen. Pas hierop heb ik besloten dat ik met dit soort sensatie niet in zee wil gaan. En aangegeven heb niet verder te handelen met deze persoon.

Jammer dat de review blijft staan, al is deze gebaseerd op een onredelijke maat. Ieder z’n mening, maar dit gaat me ver.
No hard feelings verder. Wordt alleen wat moe van die soort dingen. :)

Groet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotYetBritish
Daarbij, de snelle por van de andere kant, was zonder tussenkomst van mij. Deze zag ik pas ná het achterlaten van de negatieve reactie.