Mijn vraag
hallo, ik gebruik de afvalinformatie. Ik zou graag willen dat ''afval voor morgen'' en ''afval voor vandaag'' het pictogram voor het volgende afval veranderen. Als bijvoorbeeld het papier aan de beurt is, wordt het papier weergegeven als een pictogram. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
:fill(white):strip_exif()/f/image/UoG55E9DBVTOpUH6GIV4cjYe.png?f=user_large)
hallo, ik gebruik de afvalinformatie. Ik zou graag willen dat ''afval voor morgen'' en ''afval voor vandaag'' het pictogram voor het volgende afval veranderen. Als bijvoorbeeld het papier aan de beurt is, wordt het papier weergegeven als een pictogram. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| type: entities entities: - entity: sensor.afvalinfo_afval_voor_morgen icon: '' secondary_info: none - entity: sensor.afvalinfo_afval_voor_vandaag - entity: sensor.afvalinfo_groenafval image: /local/tmp/groenafval.png - entity: sensor.afvalinfo_papier image: /local/tmp/papierafval.jpg - entity: sensor.afvalinfo_plastic image: /local/tmp/pmd.png - entity: sensor.afvalinfo_restafval image: /local/tmp/restafval.png |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
:fill(white):strip_exif()/f/image/UoG55E9DBVTOpUH6GIV4cjYe.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/K9kWoQOR2k1wI5kM8BjH4TJr.png?f=user_large)