Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen series/films kijken, maar een stevig potje Cities: Skylines of Stray moet ook soepel lopen. Mocht er onverhoopt iets met mijn game-pc aan de hand zijn, moet dit ook een redelijke vervanger zijn (ik kan dan bijv. de 1660Ti vervangen door de RTX3070Ti uit mijn game-pc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €850 lijkt me mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Antec P280
- Asus DUAL GTX1660Ti
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd wel fan van Asus geweest na matige ervaringen met MSI en GigaByte. Hou ook wel van Kingston, al heb ik ditmaal gekozen voor de veel aangeraden GSkill Ripjaws. Bij voorkeur koop ik dit alles in 1x bij Alternate, aangezien het daar op voorraad is en ik dmv het moederbord gratis verzending krijg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet net zo stil zijn als het huidige, zo niet stiller onder load.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback of dit bij elkaar wel een redelijk gebalanceerd systeem is. Zie ik ergens een heftige kostenbesparing over het hoofd? Is dit een efficiënt systeem qua verbruik onder idle?
Over het algemeen series/films kijken, maar een stevig potje Cities: Skylines of Stray moet ook soepel lopen. Mocht er onverhoopt iets met mijn game-pc aan de hand zijn, moet dit ook een redelijke vervanger zijn (ik kan dan bijv. de 1660Ti vervangen door de RTX3070Ti uit mijn game-pc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €850 lijkt me mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Antec P280
- Asus DUAL GTX1660Ti
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-13500 Boxed | € 260,92 | € 260,92 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME H770-PLUS D4 | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 70,48 | € 70,48 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 37,46 | € 37,46 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,41 | € 91,41 |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 1TB | € 78,52 | € 78,52 |
| 1 | Solid state drives | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 141,90 | € 141,90 |
| Totaal | € 829,69 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben altijd wel fan van Asus geweest na matige ervaringen met MSI en GigaByte. Hou ook wel van Kingston, al heb ik ditmaal gekozen voor de veel aangeraden GSkill Ripjaws. Bij voorkeur koop ik dit alles in 1x bij Alternate, aangezien het daar op voorraad is en ik dmv het moederbord gratis verzending krijg.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet net zo stil zijn als het huidige, zo niet stiller onder load.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback of dit bij elkaar wel een redelijk gebalanceerd systeem is. Zie ik ergens een heftige kostenbesparing over het hoofd? Is dit een efficiënt systeem qua verbruik onder idle?
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.