Vraag
Alle reacties
Robuustheid?
Signaal?
kijkhoek?
welke afstand ga je zitten?
Omschrijf ff “buiten”…..zet je hem in de schuur en pak je hem indien nodig og hangt dat ding 24/7 onder een verandadak?
Mijn eerste gedachte is eigenlijk meteen…..ruk er 1 voor een paar tientjes van marktplaats.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Signaal niet van toepassing, komt Apple TV achter.99ruud99 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:58:
Waterdichtheid?
Robuustheid?
Signaal?
kijkhoek?
welke afstand ga je zitten?
Waterdichtheid enzo niet aan de orde wat mij betreft. Hebben in de vorige overkapping er 4 jaar lang 1 buiten gehad en die deed het prima, alleen beeld was beetje donker
Tegenwoordig kosten die krengen ook al minimaalFraggert schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:08:
@Toppe
Omschrijf ff “buiten”…..zet je hem in de schuur en pak je hem indien nodig og hangt dat ding 24/7 onder een verandadak?
Mijn eerste gedachte is eigenlijk meteen…..ruk er 1 voor een paar tientjes van marktplaats.
€100 ofzo, dat is net te veel om te gokken of we wat gaan zien.
Verwijderd
Ik ben bang dat de buren allemaal hier komen kijken, ze zijn allemaal fanVerwijderd schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 19:20:
Koop je er ook een koptelefoon bij? Wat lijkt het me pure terror als mijn buren buiten F1 zitten te kijken met geluid aan
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Kijkhoeken zijn daarnaast ook van belang. Zit je/jullie er recht voor of ook vanaf de zijkant. Indien vanaf de zijkant en je dus goede kijkhoeken wil, dan moet je naar een IPS paneel kijken. Veel goedkopere tv’s hebben zo’n paneel.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Er wordt tegenwoordig geen aandacht meer besteed aan 32” modellen. Ze zullen bijna allemaal rond de 240 nits zitten.
Je enige hoop is een 32” The Frame van Samsung, al is dit geen garantie aangezien de specs op het 32” model minder zijn vergeleken met de grotere maten.
In 43” heb je wel meer keuze waarbij je kunt slagen.
43” onder een overkapping is serieus stevig.Freshouttheoven schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:29:
Gaat ‘m niet worden.
Er wordt tegenwoordig geen aandacht meer besteed aan 32” modellen. Ze zullen bijna allemaal rond de 240 nits zitten.
Je enige hoop is een 32” The Frame van Samsung, al is dit geen garantie aangezien de specs op het 32” model minder zijn vergeleken met de grotere maten.
In 43” heb je wel meer keuze waarbij je kunt slagen.
Na @ralpje zn suggestie gister deze besteld: uitvoering: ASRock PG32QF2B Zwart. In de aanbieding voor €299 dus leek me een prima prijs.
[ Voor 18% gewijzigd door Toppe op 06-07-2023 17:07 ]
43'' lijkt mij ook aan de stevige kant.Toppe schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:05:
[...]
43” onder een overkapping is serieus stevig.
Na @ralpje zn suggestie gister deze besteld: uitvoering: ASRock PG32QF2B Zwart. In de aanbieding voor €299 dus leek me een prima prijs.
Ik hoop voor je dat de helderheid toereikend is, aangezien de geadverteerde helderheid van 550 cd/m² niet behaald wordt. In HDR haalt deze monitor een max helderheid van rond de 450 cd/m² en in SDR zit je ongeveer op de helft van deze waarde.