Mijn vraag
Ik ben onzeker hoe een netwerkaansluiting aan te sluiten, gekocht bij de praxis. De instructie achterop de verpakking lijkt niet te kloppen. Het gaat om dit model;
:strip_exif()/f/image/KGJ3Fhj2cyxObacVyHDtNDT4.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de instructie achterop;
:strip_exif()/f/image/fcNrVPbtShbniR4OZccn02C2.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gevonden dat ik conform T568B zou moeten aansluiten. Op de WCD staat ook soms de B aangegeven. Als ik de WCD codering van volg dan denk ik het zo te moeten aansluiten, maar zoals gezegd weet ik het niet zeker;
:strip_exif()/f/image/REAyb2FhS2XllkvqFI8j3z4T.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan staat er op de instructie om de kabeltjes niet te strippen van te voren. Maar dat betreft een hele andere aansluiting zonder schroefjes volgens mij. Dus moet ik in mijn geval wel strippen?
Alvast bedankt!
Ik ben onzeker hoe een netwerkaansluiting aan te sluiten, gekocht bij de praxis. De instructie achterop de verpakking lijkt niet te kloppen. Het gaat om dit model;
:strip_exif()/f/image/KGJ3Fhj2cyxObacVyHDtNDT4.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is de instructie achterop;
:strip_exif()/f/image/fcNrVPbtShbniR4OZccn02C2.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gevonden dat ik conform T568B zou moeten aansluiten. Op de WCD staat ook soms de B aangegeven. Als ik de WCD codering van volg dan denk ik het zo te moeten aansluiten, maar zoals gezegd weet ik het niet zeker;
:strip_exif()/f/image/REAyb2FhS2XllkvqFI8j3z4T.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan staat er op de instructie om de kabeltjes niet te strippen van te voren. Maar dat betreft een hele andere aansluiting zonder schroefjes volgens mij. Dus moet ik in mijn geval wel strippen?
Alvast bedankt!